ثبت نام

پارک گفتوگو میزبان اجرای زنده گروه زرد یواش

IMG-20150702-WA0000
ب
IMG-20150702-WA0000
زرد یواش-پارک گفتوگو

پارک گفتوگو میزبان اجرای زنده گروه زرد یواش

گراموزیک: یکی از محاسن پارک ها بوستان های بزرک تهران, رخ دادن اتفاقات جالبی است که هر زمان از طول سال میتوانید شاهد آن باشید.
عصر روز چهار شنبه به طور اتفاقی گذرم به پارک گفتگو افتاد، بنر گروهی تحت عنوان زرد یواش (slow_yellow) ، با محوریت آنکه ده سی سی از خونتان را به بیمارستان شریعتی اهدا کنید, نظر همگان را جلب می کرد، بعد ها در توضیحات کامل تر، متوجه شدم که بیمارستان شریعتی با گرفتن ده سی سی از خون ما ، آن را در بانک خون نگهداری کرده و برای بیماران نیازمند استفاده می شود .
گروه slow_yellow یک گروه خیابانی است که چند وقتی است پا به مارکت رسمی موسیقی نهاد، در این اجرای خیریه همانند تمامی اجراهای خیابانی خود در پارک گفتوگو برای حاضرین به اجرای برنامه پرداخت. این استیج کوچک مربوط به گروه ِ همیاری ( مربوط به افراد معلول، نا شنوا، اورتیسم و … ) می باشد که با هنرنمایی گروه زرد یواش گرم تر هر زمان دیگری دیده می شد .
خواننده ی اصلی این گروه، درباره ی اورجینال خریدن و دانلود نکردن البومی که تا دوماه دیگر وارد بازار میشود و با تلاش فراوانی موفق به اخذ مجوز شده است ، صحبت کرد .
هم چنین از مردم سرزنینمان خواست که موسیقی خیابانی را بیشتر جدی بگیرند ، اگر جوانی را کنار خیابان در حال گیتار ، سنتور ، ساز دهنی و … دیدند او را حمایت کنند و حمایت شاید همین ایستادن کنار او و توجه به هنر اوست، نه صرفا پرداختن پول .
در مجموع گروه زرد یواش ، گروهی خیابانی و گروهی با انگیزه است ، که با قدم نوعی که در راستای موسیقی گذاشته ، موفقیت خود را در آینده ای نزدیک بیش از بیش ساخته است .
با ارزوی موفقیت برای این گروه جوان و با انگیزه ی کشورمان .

تهیه و تنظیم گزارش: مهتاب خلیف پور

منبع: اختصاصی گراموزیک

دیدگاه ها

  • نیما صابونیان جولای 4, 2015 :: 15:25
    0 0

    گروه زرد یواش..پیام ملکوتی . پدرام جان . محمد جان براتون آرزوی بهترینهارو دارم برام خیلی عزیز هستید…..سبز باشید…و…آگاه…♥

  • آرین جولای 4, 2015 :: 19:17
    0 0

    درود خسته نباشی به گروه زرد یواش بسیار عالی هستید .موفق پیروز باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *