ثبت نام

واکنش رئیس جمهور به لغو کنسرت‌ها

۷۶۱۴۴_۶۳۶۰۷۴۶۶۸۳۱۷۶۵۶۶۷۸_m
ب

واکنش رئیس جمهور به لغو کنسرت‌ها روحانی

پارس نوا: حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: ما مجلس شورای اسلامی داریم و هر کس که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون‌گذاری کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور که صبح امروز به مناسبت روز پزشک و هفته دولت در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان برگزار شد، با بیان اینکه بی‌قانونی خوب نیست و بی‌قانونی به نام دین و دلسوزی بدتر است گفت: افتخار ما این است که کشورمان کشور قانون است و امام (ره) بارها بر اینکه حکومت اسلام و جمهوری اسلامی حکومت قانون است تاکید کردند، چرا که اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

خبرآنلاین نوشت: رئیس جمهور با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده در مورد برگزاری کنسرت‌ها در کشور، گفت: یک جا به پزشک و یک جا به هنرمند بی‌احترامی می‌شود، یک جا که کنسرتی می‌خواهد برگزار شود، مجلس قانونگذاری ایجاد می‌شود. ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد.

روحانی افزود از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب‌نشینی کند. اگر قرار است قانونی وضع شود باید از طریق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شورای نگهبان طی کند و در نهایت رئیس جمهور آن را ابلاغ کند تا عملی شود.

منبع:هنرآنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *