ثبت نام

«نگاهِ من», تازه ترین آلبوم محسن یگانه منتشر شد.

Copy of 3.my
ب
3.my
کاور آلبوم «نگاه من» محسن یگانه

«نگاهِ من», تازه ترین آلبوم محسن یگانه منتشر شد.

گــراموزیک-مهدی کیهانی: صبح امروز یکشنبه-بیستم اردیبهشت, چهارمین آلبوم رسمی محسن بگانه با نام «نگاهِ من» به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای فروهر» تهیه و توسط شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر شد.

«نگاهِ من» با قطعاتی با نام های «دنبالش می‌رم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر می‌رم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» (مقدمه پرنده) و «پرنده» تمامآ سروده و ساخته ی خود «محسن یگانه» می باشد. دموی آلبوم «نگاهِ من» چند روز قبل تر از انتشار این آلبوم منتشر و در وبسایت های مرتبط با موسیقی منتشر شده بود که بازتاب های مختلفی را داشته است.

محسن یگانه در چهارمین آلبوم رسمی خود در کنار حفظ فضای کاری خود با اجرای تعدادی قطعات جدید وارد فضای تازه تری هم شده, عمومآ فضای این آلبوم غمگین و آرام می باشد .

محسن یگانه در آلبومی که به نام تنها دخترش «نگاه» نام گزاری شده است در تولید قطعات آلبوم از تنظیم کنندگانی همچون احسان حبیبی, علی ثابت, اشکان آبرون, پازل بند و خود یگانه کمک گرفت. اکثر آثار نیز در فضایی آکوستیک و با سازبندی تنظیم شده بودند بگونه ای که نوازندگانی همچون فیروز ویسانلو، بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، بابک مالکی‌فر، آرمین قیطاسی، علی ثابت، احسن نی‌زن، فرشید ادهمی، مسعود همایونی، مهیار رضوان، میلاد عالمی، عمادرضا نکویی، نیما رمضان، ایمان حجت، علی جعفری‌پویان، بهنام حکیم، آرین کشیشی، هامون میرزایی و David Haddad در چهارمین اثر محسن یگانه هنرنمایی کرده اند.

میکس و مسترینگ این آلبوم تمامآ توسط «آرش پاکزاد» انجام شده است. همچینین کاورهای آن توسط «بهنام دریانی» عکاسی و طراحیشده است.

گفتنی است محسن یگانه در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری طی چهارسانس در نمایشگاه بین المللی میلاد هم زمان با انتشار آلبوم «نگاه», این آلبوم را به روی صحنه می برد.

در ادامه کاورهای رسمی آلبوم «نگاه من» را از پایگاه گراموزیک مشاهده و دریافت نمایید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

1my
کاور آلبوم «نگاه من» محسن یگانه
2my
کاور آلبوم «نگاه من» محسن یگانه
3.my
کاور آلبوم «نگاه من» محسن یگانه
4my
کاور آلبوم «نگاه من» محسن یگانه

دیدگاه ها

  • طرفدار محسن یگانه می 10, 2015 :: 22:19
    0 0

    عااالی عاالی عاالی..کارای جناب یگانه همیشه عالیه..
    دمت گرم محسن یگانه مثل همیشه ترکوندی…

  • زهرا جاستی می 17, 2015 :: 19:29
    0 0

    فوق العاده
    مرسی محسن جون

  • مهدی ژوئن 13, 2015 :: 11:19
    0 0

    عالی بود تبریک محسن جان.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *