ثبت نام

نخستین اجرای محمدرضا گلزار در همدان / گزارش تصویری

کنسرت محمدرضا گلزار در همدان (۱۰)
ب

برای اولین بار برگزاری کنسرت پاپ محمدرضا گلزار در همدان

پارس نوا: اجرای موسیقی زنده محمدرضا گلزار با حضور بی‌نظیر علاقه‌مندان به موسیقی در ۲ سانس سالن سینما قدس شهر همدان برگزار شد.

اجرای کنسرت محمدرضا گلزار با حضور گسترده و استقبال بی نظیر علاقه‌مندان به موسیقی در سالن سینما قدس شهرستان همدان برگزار شد.

درهای سالن سینما قدس این شهرستان برای اجرای برنامه محمدرضا گلزار سر موقع به دلیل استقبال گسترده مردم باز شد.
با حضور محمدرضا گلزار و نوازندگان گروه به روی سن و اجرای قطعه «چطوری دیوونه» برنامه آغاز شد.

حاضرین با کف زدن و سوت کشیدن و شعار «محمدرضا دوست داریم» گلزار را در اجرای کنسرت همراهی و تشویق می کردند.

خیلی زود نظم سالن را فراگرفت و در هر اجرا مردم با کف زدن و سوت کشیدن هیجان و اشتیاق خود را به اجرای این خواننده پاپ نشان می‌دادند.

محمدرضا گلزار در این کنسرت قطعاتی همچون «چطوری دیوونه»، «چی شد»، «از تو چه پنهون»، « لعنتی»، «به من خیلی بد کردی»، «تو که نیستی»، «حیف»، «جات خالیه»، «دلم شکست»، «منو اصلا ندید» ، « عاشق نبودی » ، و همصدایی قطعه معروف «کجا برم » با حضور خوانندگی سینا سرلک و محمدرضا گلزار را اجرا کردند .

لازم به ذکر است؛ محمدرضا گلزار در پایان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این کنسرت اعلام کرد احتمالاً در آینده‌ای نزدیک در همدان مجددا نیز کنسرت خواهد داشت.

مهندس سیدمیکائیل محمدی تهیه کننده اجرای کنسرت پاپ محمدرضا گلزار در گفتگو با خبرنگار پارس نوا: با بیان اینکه این برنامه با پیگیری های مستمر و همکاری تمامی مسئولین شهری و استانی و خصوصا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و آموزشگاه موسیقی ماهور و مدیریت اجرایی حامد رستمی  برگزار شد.

محمدی در پایان از تمامی کسانی که همکاری های لازم برای این اجرا را داشتند تشکر کرد.

عکس ها از فرشید طالبی

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *