ثبت نام

نایب رئیس مجلس: لغو کنسرت‌های قانونی قابل‌ قبول نیست

مسعود پزشکیان
ب

نایب رئیس مجلس: لغو کنسرت‌های قانونی قابل‌ قبول نیستدکتر-پزشکیان

پارس نوا: مسعود پزشکیان بی‌توجهی به رأی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کنسرت‌های موسیقی و اعمال سلیقه شخصی را به معنای رفتار خلاف شرع و قانون دانست.

به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان با اشاره به لغو کنسرت‌های مجوزدار موسیقی، گفت: اگر مجوز اجرای یک اثر هنری اعم از موسیقی یا تئاتر توسط دستگاه مربوطه داده شده باشد، هیچ نهاد و دستگاهی نمی‌تواند به صورت سلیقه‌ای به این مجوز تعرض کند.

وی با بیان اینکه این تعرض به معنای رفتار خلاف قانون، شرع و دستورات مقام معظم رهبری است گفت: زیرا نمی‌شود اگر افرادی خلاف قانون عمل کردند، انگ خلاف شرع نیز به آن‌ها چسباند، اما اگر برخی از قانون تخطی کنند، به معنای خلاف شرع و نظرات رهبری نباشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا بوده که همه پایبند قانون باشند، افزود: افراد با چنین خودسری‌ها و قانون‌شکنی‌ها و اعمال سلیقه شخصی پا بر رهنمودها، سیاست‌ها و تأکیدات بزرگان ما گذاشته‌اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای در دست گرفتن اختیار تمام و کمال مسائلی که به ظاهر برعهده این وزارتخانه قرار داده شده، تلاش کند.

منبع:هنرآنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *