ثبت نام

مهدی یراحی ۲۲ اردیبهشت کنسرت می‌دهد

IMG09260694
ب
IMG09260694به همت شرکت اکسیر نوین
گراموزیک – کنسرت موسیقایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روزهای پایانی اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

 مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که سال گذشته آلبوم موسیقی «امپراتور» را وارد بازار موسیقی کرد ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ خواهد بود.

در این کنسرت موسیقایی که به تهیه‌کنندگی موسسه اکسیر نوین برگزار می شود، این خواننده موسیقی کشورمان ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم «امپراتور» و «منو رها کن» چند قطعه جدید را نیز اجرا می کند.

«عطر تو»، «امپراتور»، «دیدار»، « میراث»، «مسافر پاییزی»، «از خودت خبر بیار»، «با هم نبودیم»، «سازش»، «یه چیزی بگو»، «زمستون»، «هر جای دنیایی»، «امشبم گذشت»، «فراموشی» تعدادی از قطعاتی هستند که مهدی یراحی به احتمال فراوان آنها در تازه ترین کنسرت خود اجرا می کند.

آلبوم «امپراتور» از جمله آثار موسیقایی منتشر شده حوزه موسیقی پاپ در سال گذشته است که در ردیف پرطرفدارترین آثار پاپ از نگاه مخاطبان قرار گرفته بود.

از یراحی تاکنون دو آلبوم با نام های «منو رها کن» و «امپراتور» منتشر شده است که با استقبال مواجه شد. وی همچنین تیتراژ برنامه های «کمی متفاوت» و تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل» دو سال پیش با نام «هرجای دنیایی دلم اونجاست» را خوانده و آهنگسازی کرده است.

منبع : مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *