ثبت نام

مشکل کناره‌گیری فخرالدینی از ارکستر ملی قابل حل است

فخرالدینی
ب

مشکل کناره‌گیری فخرالدینی از ارکستر ملی قابل حل است

پارس نوا: یک عضو شورای فنی ارکستر ملی گفت: فرهاد فخرالدینی تا برآورده شدن درخواست‌های‌شان از بنیاد رودکی مایل به ادامه همکاری با ارکستر ملی نیستند.

شهرام توکلی، مشاور فرهاد فخرالدینی – رهبر و مدیر هنری ارکستر ملی – در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آخرین صحبت‌هایی که من با آقای فخرالدینی داشتم، از بنیاد رودکی برای شروع کار با ایشان تماس گرفته بودند و آقای فخرالدینی گفته بود، با توجه به درخواست‌هایی که از بنیاد رودکی دارد و برآورده نشدن یکسری توقعات، فعلا مایل به همکاری با ارکستر نیستند.

او درباره جزییات درخواست‌های فخرالدینی از بنیاد رودکی، توضیح داد: تا جایی که من می‌دانم، دستمزد آهنگسازها، تنظیم‌کننده‌ها و نت‌نویس‌ها در دو سالی که ارکستر فعالیت می‌کرد، پرداخت نشده و بدهی‌ها مانده بود. آقای فخرالدینی گفت که اول این دستمزدها پرداخت شود تا بعد از آن درباره تداوم کار فکر کنیم.

از طرفی مهدی وجدانی – مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد – به نقل از علی مرادخانی – معاون هنری وزارت ارشاد – به ایسنا گفت: موضوعاتی که آقای فخرالدینی برای کناره‌گیری از مسوولیت‌های خود عنوان کرده، قابل حل است؛ ولی به نظر می‌آید موضوع بیشتر و به سازماندهی ارکسترها مربوط باشد. حل این موضوع منوط به برگزاری جلسه معاون امور هنری وزارت ارشاد با مدیر بنیاد رودکی و بررسی جزییات است.

او افزود: آقای مرادخانی تاکید کرده که آقای فخرالدینی برای معاونت هنری وزارت ارشاد قابل احترام است و تمام تلاش معاونت هنری بر این است که از حضور ایشان استفاده کند.
خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با فرهاد فخرالدینی تلاش‌های زیادی کرد، اما او حاضر به گفت‌وگو و ارائه توضیح در این زمینه نشد.

منبع:ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *