ثبت نام

مرغ ملکوت اثر برگزیده بزرگترین رقابت طراحی جهان در ایتالیا

ب

پارس نوا:فاخر “مرغ ملکوت” حاصل تلاش مشترک “استاد محمد علی ودود” و “استاد شادی حبیب” برگزیده بزرگترین رقابت طراحی جهان در ایتالیا

A DESIGN AWARD & COMPETITION
مسابقه طراحی «آ» بزرگترین و گسترده ترین رقابت طراحی بین المللی در سراسر دنیا می باشد . طرح های ثبت شده در این رقابت توسط هیات داوران بین المللی متشکل از محققان، اعضای برجسته مطبوعات، طراحان خلاق حرفه ای و کارآفرینان کارآزموده با دقت و تامل مورد بررسی قرار می گیرد و در آخر رای نهایی در مورد تمام پروژه ها اعلام می‌گردد.
.

رقابت طراحی A′ برای ترویج و شناسایی بهترین آثار طراحی خلاقانه تاسیس شده است. این رقابت طراحان و برندهای جهانی را وادار به خلق پروژه هایی ارزشمند، سودمند، کارا، شاخص در زیبایی شناسی و همچنین دارای کیفیت استثنایی، پایداری و استحکامی قدرتمند می کند.
این مسابقه یک بستر رقابتی، اخلاقی و عادلانه برای شرکت ها، طراحان، و نوآوران از تمام زمینه های کاری با سطوح متفاوت تجربه و تمرکز بازار برای رقابت روی آن، فراهم می کند. جایزه طراحی آ هدفی برای آماده کردن مخاطبان جهانی در خصوص برندگان جایزه دارد تا موفقیت و استعداد آن ها را نشان دهد. مسابقه و جایزه آ تصمیم دارد مانند یک ترکیب کننده عمل کند تا طراحان، شرکت ها، مخاطبان و مطبوعات را به سوی یکدیگر بیاورد

جایزه طراحی آ تنها یک جایزه نیست بلکه نشانگر کیفیت و کامل بودن طرح است. جایزه در جهان شناخته شده است و و توجه شرکت ها، حرفه ای ها و گروه های علاقه مند به طراحی را جلب می کند. برنده شدن جایزه آ گواهی عالی بودن طراحان است و اثبات کیفیت آثار آن ها است. داشتن جایزه آ نگاه های مخاطبان طراحی را از سراسر جهان جذب می کند.

شعار جایزه طراحی آ این است:” هنر پرورش دهنده آینده، هنر برای فرهنگ آینده” . ما اعتقاد داریم که آینده با هنر، طراحی و تکنولوژی ما شکل می گیرد. بنابراین نیاز به یک طراحی خوب برای آینده بهتر وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *