ثبت نام

«محمد علیزاده» در اصفهان به روی صحنه رفت؛ گزارش متنی و تصویری از این اجرا

alizade.esf (11)
ب

«محمد علیزاده» در اصفهان به روی صحنه رفت.alizade.esf (5)

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «محمد علیزاده» در اصفهان»

پارس نوا: «محمد علیزاده» آخرین کنسرتش قبل از ماه مبارک رمضان را در اصفهان برگزار کرد.

این اجرای زنده در شامگاه دهم خرداد ماه، در دو سانس و برای اوّلین بار در شهر نجف آباد اصفهان برگزار گردید.

علیزاده که در انتظار انتشار آلبوم جدیدش به سر می برد، پس از کنسرت های موفقی که در شهرهای کرمانشاه، شهرکرد و … برگزار کرده بود، منتخبی از قطعات محبوبش را برای مردم اصفهان اجرا کرد.

علیزاده به همراه گروهش همیشگی اش، امیرحسین اویسی(کیبورد – رهبر ارکستر)، سعید عباسی(کیبورد)، علی شهبازی(گیتار الکتریک و اسپانیش – سرپرست ارکستر)، علی پورنگهبان(گیتار بیس)، بهمن میرزا زاده(بوزوکی)، اشکان موسوی(ویولن)، اشکان صدیق آذر(سینتی سایزر)، محمد شعبانی(پرکاشن) و ایمان ذاکری(درامز) روی صحنه سالن مجلل شیخ بهایی شهرستان نجف آباد به اجرای برنامه پرداختند.

پس از اینکه گروه ارکستر دقایق کوتاهی را به اجرای موزیک بی کلام پرداختند، محمد علیزاده با اجرای قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» به روی صحنه آمد و به انتظار تماشاگران پایان داد. علیزاده پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و با یاد خدا و پدر و مادرش قطعه «هواتو کردم» را اجرا کرد. در ادامه قطعات «این اوّلین باره»، «سرزنش»، «کجا میری» و «فکرشم نکن» را اجرا کرد. با اجرای قطعه «بی حوصله» فضای سالن به شدت شاد و اکتیو شد و پس از آن ترانه «خیلی خوشحالم» و قطعه جدید علیزاده با نام «خستم» اجرا شدند. در ادامه این برنامه علیزاده خبر از خواندن یکی از تیتراژهای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان را داد و چند بیتی از آن را زمزمه کرد. پس از آن قطعات «دل بی تو غم زده»، «اشتباه»، «غم دنیاست»، «برگرد» و «حس آرامش» به زیبایی اجرا شدند. علیزاده که از انتشار آخرین آلبومش بیش از ۳ سال میگذرد، هنوز کنسرت هایش با استقبال و شور و هیجان خاصی برگزار می شوند. پس از تکنوازی گروه ارکستر که با استقبال فراوانی همراه شد، علیزاده قطعه «همینه که هست» و طبق معمول قطعه «جز تو» را به عنوان اثر پایانی اجرا کرد.

این کنسرت توسط شرکت تهیه،تولید و تکثیر آثار صوتی «نسیم موج آرام» به مدیریت آقایان «پژمان کلانی» و «محمد بکرانی» برگزار گردید.

سورپرایزی ویژه از این اجرا در کانال تلگرام پارس نوا : مشاهده ویدئو در کانال تلگرام پارس نوا

telegram

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

در ادامه از نگاه لنز ‘عسل ربانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

alizade.esf (1) alizade.esf (2) alizade.esf (3) alizade.esf (4) alizade.esf (5) alizade.esf (6) alizade.esf (7) alizade.esf (8) alizade.esf (9) alizade.esf (10) alizade.esf (11) alizade.esf (12) alizade.esf (13) alizade.esf (14) alizade.esf (15) alizade.esf (16) alizade.esf (17) alizade.esf (18) alizade.esf (19) alizade.esf (20) alizade.esf (21)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *