ثبت نام

محمد اصفهانی از همکاری با محسن یگانه خبر داد

untitl;;ed
ب

محمد اصفهانی از همکاری با محسن یگانه خبر داد

پارس نوا: محمد اصفهانی از چهره های برجسته موسیقی ایران که در دو دهه ی اخیر در مارکت موسیقی کشور حضور خود را ثابت کرده است به تازگی در یک برنامه تلویزیونی از آلبوم جدید خود خبر داد.

در ساعات پایانی شانزدهم بهمن ماه برنامه تلویزیونی «همین نزدیکی» از شبکه یک میزبان محمد اصفهانی خواننده خوش صدای موسیقی کشور شد.

اصفهانی در قسمتی از این برنامه با اشاره به این موضوع که محسن یگانه و احسان خواجه امیری از بهترین های موسیقی کشور هستند و در دوره خود منجر به تکانی در مارکت موسیقی ایران شده اند، گفت: محسن یگانه قطعه ای را برای من ساخت و حتی تنظیم نیز کرده که در آلبوم جدیدم منتشر شود ولی به دلیل حجم کاری زیاد از آخرین ملاقاتمان یک سال و نیم میگذرد و دیگر خبری از آن قطعه نشد. اگر فرصت شود و چند جلسه با محسن برگزار گنیم مطمینا این قطعه هم به مرحله نهایی خواهد رسید.

گفتنی است محمد اصفهانی ماه ها قبل در یک گفت و گو خود در رابطه با همین همکاری گفت: برای روشن شدن اذهان مخاطبان عزیز عرض می کنم همکاری من و آقای یگانه در آلبوم بعدی محتمل است نه قطعی و آلبوم جدید در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و بیشتر وقت من فعلا صرف اتمام کار استودیو است انشا… با پایان یافتن آن ضبط کارها را آغاز خواهم کرد.

“محمد اصفهانی” دو سال پیش، آخرین آلبوم خود را با عنوان “بی واژه” روانه بازار موسیقی کرده بود که این آلبوم متشکل از ۱۱ قطعه است.

 

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *