ثبت نام

محسن چاوشی : آلبوم پاروی بی قایق ادامهء خط مشی آثاریست که از من شنیده اید

۲۲۰px-Mankhodeansizdaham
ب
10533442_684040914998508_4893776310622075303_n
محسن چاوشی – پاروی بی قایق

محسن چاوشی در توضیح جدیدی از البوم جدید خود اینگونه شرح داد 

گـراموزیک – مهدی کیهانی : محسن چاوشی خواننده ی نام آشنا و صاحب سبک موسیقی کشورمان که به تازگی تک قطعه ای را با صدا و ملودی خود در البوم “من و ما۱” با نام “دیگه دوستم نداره” به گوش هواداران خود رساند برای شفاف سازی بعضی از حواشی و بحث ها و حرف های نا آگاهانه ای که در پیرامون آلبوم جدیدش در صفحات مجازی بیان میشود در صفحه ی شخصی خود توضیحاتی را نوشت .

«پاروی بی قایق» که عنوان آلبوم جدید محسن چاوشی می باشد بنا به گفته های خود او بهار سال ۹۳ زمان انتشارش بود که بنا به دلایلی هنوز روانه ی بازار نشده ولی چاوشی در طول این مدت چند تک آهنگ از جمله «این بود زندگی» به یاد استاد حسین پناهی و قطعه تازه منتشر شده ی «دیگه دوستم نداره» را به دست هواداران خود رساند که متاسفانه این قطعات با نقد و نارضایتی بعضی از دوستداران چاوشی همراه شد . محسن چاوشی نیز در راستای همین صحبت ها متن زیر را در صفحه ی شخصی خود منتشر کرد .

-« آلبوم پاروی بی قایق ادامهء خط مشی آثاریست که از من شنیده اید(البته با تغییرات قابل توجه).من به سلیقهء همهء مخاطبانم به اندازهء اعتقادم احترام می گذارم.

اگر تا امروز من و شما با هم همراه بوده ایم به این خاطر بوده که با اعتقادم کار کرده ام نه به خاطر منافعم.و نه به خاطر تاییدها و…
من معتقد به تغییر و پیشرفتم.و تغییر پیشرفت نیاز به حوصله کردن و آزمون و خطا دارد.از عزیزانی که مرا نقد می کنند ممنونم و از این دوستان خواهش می کنم به بنده اعتماد داشته باشن به همان اندازه که من دوستشان دارم.

محسن » –

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *