ثبت نام

مجوز اجرای پرواز همای، لیان, نوشه و رادیو دلتا صادر شد

ConcertPhotography
ب

ConcertPhotographyمجوز اجرای پرواز همای، لیان, نوشه و رادیو دلتا صادر شد

گراموزیک: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی گروه‌های پرواز همای، لیان، نوشه و رادیو دلتا در تهران را صادر کرد.

به گزارش گراموزیک و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد و درپی رفع مشکل قضایی گروه موسیقی پرواز همای، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی برای این گروه به سرپرستی و خوانندگی سعید جعفرزاده (پرواز همای) مجوز اجرای صحنه‌ای صادر کرد.

گروه پرواز همای روزهای ۱۴ و ۲۰ مهرماه هر شب در یک سانس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت با اجرای ۲۰ قطعه مانند “نوای ناله “، “فریاد”، “گمنام” و “بی‌کس” برای علاقه‌مندان روی صحنه خواهد رفت.

آلبوم “در شب گیسوان تو” از این گروه به‌تازگی به بازار موسیقی عرضه شده است.

همچنین گروه موسیقی “لیان” به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی روح‌الله (آکا) صفوی مجوز اجرای صحنه‌ای برای ۱۵ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌اللملی را دریافت کرد.

این گروه با اجرای قطعاتی مانند “خیامی”، “طله بونی”، “قلعه”، “جستجو” و … برای علاقه‌مندان روی صحنه می‌رود. گروه لیان در سال ۹۴ یک آلبوم تصویری به نام “لیان” و یک آلبوم صوتی به نام “نی و مه” را منتشر کرده است.

گروه موسیقی “نوشه” به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی نیما رئیسی مجوز اجرای صحنه‌ای برای روز ۱۹ مهرماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گرفت. این اجرا در دو سانس ساعت ۱۹ و ۲۱:۳۰ برگزارخواهد شد.

گروه نوشه با اجرای شش قطعه مانند “عاشق شدم من” ، “خوش آمدی” و “بازآمدی” روی صحنه خواهد رفت. نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه نیز انتشار آلبوم “نیوش” را در کارنامه هنری خود دارد.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی “رادیو دلتا” را به سرپرستی و آهنگسازی محمدرضا سبکتکین در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه در یک سانس ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران با اجرای ۱۱ قطعه صادر کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *