ثبت نام

قلب یخی و لعنت به من در جشنواره فجر

IMG_0696
ب

IMG_0696

مازیار فلاحی قلب یخی و لعنت به من را در جشنواره می‌خواند

گراموزیک – مازیار فلاحی در بخش پاپ بیست و نهمین جشنواره بین المللی فجر قطعاتی از آلبوم لعنت به من، قلب یخی، لیلا و چند قطعه قدیمی خاطره انگیز را برای حاضران در کنسرت اجرا می‌کند.

 به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مازیار فلاحی متولد   ۱۳۵۳ در تهران، نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز  کرد و در کنار نوازندگی در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد، داستان کوتاه نوشت و در رشته موسیقی نیز دروسی را تزد اساتید مجرب گذراند.

ساخت موسیقی متن ، ترانه​ها وخوانندگی فیلم​های دو را حل برای یک مساله (به سفارش یونیسف) ، مدرسه ای برای دیگران ، نبش قلب ، ققنوس ، تیتراژ سریال لحظه دیدار، فیلمهای بدنبال خوشبختی، دلواپسی ، بیرستاره ، سر سپرده، نامزد آمریکایی من وتیتراژ فیلم سینمایی دختران وچندین تیتراژ تلویزیونی و رادیویی وهمچنین ترانه‌های  فصل اول ، دوم و سوم سریال قلب یخی همچنین موسیقی متن فیلم سینمایی پروانگی  با یک تیتراژ به زبان انگلیسی و عربی و تیتراژ سریال تلویزیونی یلدا از جمله کارهای مازیلار فلاحی است.

از فلاحی دوآلبوم «قلب یخی» و « لعنت به من» وارد بازار شده است.

خشایار فلاحی سرپرست گروه مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ گفت: امسال سومین دوره پیاپی است که در جشنواره موسیقی فجر حضور داریم. همچنین در جشنواره موسیقی مقاومت که امسال برگزار شد هم اجرایی داشتیم.

او اظهار کرد: دوست داریم در جشنواره​ها حضور مستمر داشته باشیم و معتقدیم اجراهای جشنواره‌ای فرصت‌های بسیار خوبی برای گروه‌های موسیقی هستند. به همین دلیل هم هست که در سطح دنیا هم گروه‌های موسیقی همیشه نسبت به اجرای موسیقی در جشنواره‌ها تمایل نشان می‌دهند.

سرپرست گروه مازیار فلاحی تاکید کرد: امیدواریم همکاری ما با جشنواره فجر مانند دوره‌های گذشته خوب و به یادماندنی و همچنین مستمر باشد و ما سال‌های آینده هم در برگزاری جشنواره موسیقی فجر حضور پررنگ داشته باشیم.

فلاحی تاکید کرد: هیچ اجباری برای حضور یافتن ما در جشنواره‌ها وجود ندارد. ما به میل باطنی خودمان و با علاقه قلبی در جشنواره‌های موسیقی حاضر شده ایم و همیشه با میل رغبت می‌آییم. به همین دلیل هم هت که در تمام دوره‌هایی که شرکت داشته‌ایم توانسته‌ایم نظر موافق مردم را به اجراهایمان جلب کنیم.

فلاحی همچنین گفت: سعی داریم بهترین اجرایمان را در جشنواره ارائه دهیم و در جشن پیروزی انقلاب سهیم باشیم. ما همیشه با خودمان هم رقابت می‌کنیم و سعی داریم هر اجرایمان از اجرای قبلی بهتر باشد.

او در ادامه درباره قطعاتی که اجرا می کنند بیان کرد: در این اجرا قطعاتی از آلبوم لعنت به من، قلب یخی، لیلا و چند قطعه قدیمی خاطره انگیز را برای حاضران در کنسرت اجرا خواهیم کرد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یکم اسفند ادامه دارد.

علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com   مشاهده کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *