ثبت نام

فستیوال موسیقی تهران برگزار می شود

۳۲۶۷fa8dfbbfe77503f6bcb8b0c7ab21
ب

pic1285خانه موسیقی از ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه برگزارکننده پانزدهمین جشن خانه موسیقی است که شش روز از این مراسم به فستیوال موسیقی تهران اختصاص دارد.

گراموزیک :  روز هفتم این مراسم جشن خانه موسیقی برگزار می شود.

این اجراها و جشن در فضای باز عمارت مسعودیه به عنوان یکی از عمارت های تاریخی دوره قاجاریه برگزار می شود.  عمارت مسعودیه در محدوده میدان بهارستان قرار دارد و پیش از این تنها یک دوره از جشن خانه سینما در آن برگزار شده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده چهارشنبه ۱۲ شهریور گروه هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و خوانندگی محمد معتمدی، ۱۳ شهریور گروه کامکارها، ۱۴ شهریور گروه پالت، ۱۵ شهریور گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری، ۱۶ شهریور گروه برادران پورناظری به خوانندگی همایون شجریان، ۱۷ شهریور گروه اشتیاق به خوانندگی و سرپرستی علی رضا قربانی برگزار خواهد شد و در آخر مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی نیز ۱۸ شهریور خواهد بود.

در مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی طبق هر سال اجراهایی از استعدادهای جوان و نوجوان، موسیقی نواحی، موسیقی کلاسیک و موسیقی سنتی برگزار خواهد شد.

بلیت های مربوط به اجراهای فستیوال موسیقی تهران نیز از چهارشنبه ۲۹ مرداد و از طریق سایت خانه موسیقی به علاقمندان عرضه خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک – امیرحسین قربان حسینی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *