ثبت نام

فریدون آسرایی در اصفهان به روی صحنه رفت؛ گزارش متنی و تصویری از این اجرا + اصلاحیه خبر

Fereydoun.esf (4)
ب

گزارش متنی و تصویری از کنسرت فریدون آسرایی در اصفهان + اصلاحیه خبرFereydoun.esf (4)

فریدون آسرایی به میان تماشاگران آمد

پارس نوا: «فریدون آسرایی» که در انتظار اجرای هفتم خرداد ماه خود در سالن میلاد نمایشگاه تهران به سر میبرد، در ادامه تور اجراهای شهرستانش مهمان اصفهانی ها شد.

اصلاحیه: این برنامه به همّت مؤسسه «هنر برتر زنده رود پارتاک» به مدیریت جناب آقای «مجید میرپویا» برگزار گردید.

آسرایی، در شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ و در سالن «نگین نقش جهان» منتخبی از قطعات محبوبش را برای طرفداران اصفهانی اش اجرا کرد.

برنامه با شمارش معکوس، شروع شد و با اجرای بسیار اکتیو قطعه «عشق یعنی» فریدون به روی صحنه آمد. در ادامه قطعات «گل ناز»، «سلام»، «نگاهت»، «یاد تو میفتم»، «افسون»، «دوست دارم» و «پشیمونی» اجرا شدند. آسرایی قطعه «هنوزم همونیم» را اجرا و آن را به تمام مادران حاضر در سالن تقدیم کرد. قطعه «حالت چطوره عشقم» از آثار جدید آسرایی هم اجرا شد. فریدون حین اجرای قطعه «یاد من باش» به میان تماشاگران آمد و حال و هوای خاصی به سالن بخشید. در ادامه برنامه، قطعات «ای کاش»، «یادش به خیر» و «ببخشید» اجرا شدند و قطعه محبوب «گل هیاهو» یا همان «آهای خوشگل عاشق» که بارها از فریدون تقاضا شد، به عنوان قطعه پایانی اجرا شد.

در فواصل اجرای فریدون آسرایی، چند مرتبه گروه ارکستر، موزیک های بیکلامی را نواختند که مشهورترین آن ها قطعه بیکلام «روناک» با تکنوازی ویولن بود.

در این اجرا، امیرحسین محمودی(ویولن)، آرش عیوضی(گیتار بیس)، سعید خانزاد(گیتار الکتریک)، کارن زیاری(کیبورد)، حسام متولی(پرکاشن) و بهزاد اشعاری(درامز) به رهبری ایمن خراسانی راد(گیتار الکتریک) فریدون آسرایی را همراهی می کردند.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

در ادامه از نگاه لنز ‘عسل ربانی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

Fereydoun.esf (22) Fereydoun.esf (20) Fereydoun.esf (19) Fereydoun.esf (18) Fereydoun.esf (17) Fereydoun.esf (11) Fereydoun.esf (12) Fereydoun.esf (13) Fereydoun.esf (15) Fereydoun.esf (16) Fereydoun.esf (9) Fereydoun.esf (8) Fereydoun.esf (7) Fereydoun.esf (6) Fereydoun.esf (5) Fereydoun.esf (1) Fereydoun.esf (2) Fereydoun.esf (3) Fereydoun.esf (4)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *