ثبت نام

«غیر ممکن» مرتضی پاشایی منتشر می شود

۱-(۱۵۵)
ب

1-(155)«غیر ممکن» مرتضی پاشایی منتشر می شود

گراموزیک: تک قطعه «غیرممکن» همزمان با سالروز درگذشت مرتضی پاشایی منتشر می‌شود.

برادر این خواننده پاپ صبح امروز ضمن بیان این مطلب درباره این اثر توضیح داد: «این قطعه یکی از قطعاتی‌ست که با صدای مرتضی خوانده شده بود و به یک خواننده دیگر واگذار شده بود. این خواننده پس از مدتی با مراجعه به ما اعلام کرد که چون این قطعه با صدای مرتضی بسیار دلنشین و سوزناک اجرا شده، نمی‌خواهد روی آن بخواند و آنرا به خود ما واگذار کرد.»

مصطفی پاشایی در ادامه افزود: «کیفیت صدای مرتضی در این اثر در حد استاندارد بود و همین باعث شد که تصمیم بگیرم این اثر را با صدای خود مرتضی منتشر کنیم و ملودی دیگری از آثار منتشر نشده مرتضی را به این خواننده جوان واگذار کنیم تا به نوعی از ایشان نیز بابت این اقدام محترم، سپاسی به عمل آید.»

این قطعه «غیرممکن» نام دارد و ترانه آنرا «مهرزاد امیرخانی» سروده است. ملودی این اثر از ساخته‌های خود مرتضی پاشایی است و انوشیروان تربتی نیز آنرا تنظیم کرده است.

گفتنی ست عصر دیروز جزئیات مراسم سالگرد مرتضی پاشایی از سوی خانواده این هنرمند نیز اعلام شد و بر اساس اعلام آنها مراسم سالگرد مرتضی پاشایی جمعه ۲۲ آبان  از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در بلوار مرزداران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *