ثبت نام

علی لهراسبی با شعبده بازی به روی صحنه آمد

IMG_3989
ب
IMG_4015
کنسرت علی لهراسبی در تهران

شعبده بازی در کنسرت علی لهراسبی

گزارش متنی و تصویری از کنسرت علی لهراسبی در تهران

گراموزیک: علی لهراسبی کنسرت بهاری خود را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت  ماه سال جاری در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد .این در حالی بود که کنسرت وی از تاریخ ۱۶ اردیبهشت به این تارخ موکول شده بود و همین عامل باعث استقبال کمتری از طرف هواداران این خواننده نام اشنا شده بود و صندلی های خالی زیادی در سانس یک این اجرا به چشم می خورد .

کنسرت بعد از یک تاخیر طولانی با پخش کلیپی از معرفی نوازنده ها که همگام با آن یک به یک پا بروی استیج گذاشتند که به ترتیب سعید جم (درامر)،امین غیاثی (پرکاشن)،حمید یزدان فر(گیتار بیس)،سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)،بهروز میرزایی(گیتار نایلون)،سینا ذکایی(فلوت)،رضا اذرنژات(ترومپت)،مجید ترکاشوند (ساکسیفون)،حسین شریفی(ترومبون)،امیر علیزاده (کیبرد) و فربد یزدان فر(کیبرد و رهبر ارکستر) که بارها علی لهراسبی خواستار تشویق وی از طرف حضار بود.

با شروع موزیک چند بازیگر با لباس های مشکی و ماسک های سفید و مشکی بروی صحنه امدند و با انجام دادن حرکات نمایشی و به اصطلاح شعبده بازی علی لهراسبی را  بروی صحنه اوردند .

ترانه اغازین این کنسرت “شرشر بارون” بود که همزمان بازیگرانی با لباس های نقره ای و طلایی و صورت هایی به همین رنگها و با در دست داشتن چتر و حرکات پانتومیم به زیبایی هر چه تمام تر این اجرا می افزودند .

علی لهراسبی با در دست داشتن شاخه گلی شروع به اجرای ترانه “بیراهه ها “کرد که حضار وی رو در خواندن این ترانه همراهی کردند .

بروی تک ال سی دی بزرگ سالن همزمان با اجرای ترانه ها بعضا ویدیویی از علی لهراسبی پخش می شد و شایان ذکر است که ۲ پوستر بزرگ  از منظره ی زیبای پاییزی در دو طرف ال سی دی  قرار داشت که بسیار چشم نواز بود.

در ادامه علی لهراسبی که تصمیم گرفته بود کمتر صحبت کند و بیشتر به اجرا بپردازد ترانه های “دلهره” از البوم روبات ،تیتراژفیلم شیدایی و تیتراژفیلم دلنوازان و ترانه ی “بازم دوباره “رو اجرا کرد که بسیار مورد استقبال هواداران این خواننده پاپ قرارگرفت .

با شروع ترانه ی رهایی همان بازیگران بروی صحنه امدند و حرکات احساسی و زیبایی رو به نمایش گذاشتند.

ترانه های اجرا شده در ادامه ی کنسرت عبارت بودند از:”دوستم نداری” از البوم روبات ،”حواسم بهت هست” و تیتراژفیلم همه چیز اینجاست با ترانه ی زیبای مهرزاد امیر خانی .

IMG_4211
کنسرت علی لهراسبی در تهران

بخش بعدی کنسرت که با تغییر دکور همراه بود و فضای نوستالژی ایجاد می کرد با قرار دادن صندلی های چوبی به صورت نیم دایره در وسط استیج و قرار دادن ساعت چوبی در کنار انها با فضای احساسی بیشتری اغاز شد.

در این بخش علی لهراسبی به اجرای ترانه های اروم تر و قدیمی تر از خود پرداخت که عبارت بودند از:چشمامو بستم و کوه ..و چند ترانه ی قدیمی دیگر .

در پایان این بخش که با انتراکی چند دقیقه ای همراه بود علی لهراسبی به معرفی میهمانان خود که عبارت بودند از :مهدی ماهانی،امین ایمانی ،سامان صفاری،حمید میهن دوست ،سیامک اشعریون و …پرداخت که هر کدام مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

بخش پایانی این کنسرت با اجرای ترانه های “ساز مخالف”،”بنویس”،”ساعت ۸″،”راه شمالی”با شعر زیبایی از مونا برزویی و ترانه قلبم همراه بودو به روال چند کنسرت اخیر علی لهراسبی در پایان اجرای خود با یادی از مرتضی پاشایی و اجرای ترانه «نگران منی» از این خواننده تازه در گذشته با همراهی حضار بار دیگر دین خود را به این دوست قدیمی ادا کرد.

مدیریت اجرایی این کنسرت بر عهده ی «میلاد مهربان» بوده که پیش تر طی یک گفتوگو از دلایل جابه جایی زمانی این کنسرت با پایگاه گراموزیک پرداخت و از دلایل این تعویق ناگهانی توضیح داد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ندای چنگ» و به تهیه کنندگی«احمد سالاری» طی دو سانس در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_3967 IMG_3972 IMG_3989 IMG_3999 IMG_4008 IMG_4010 IMG_4015 IMG_4018 IMG_4038 IMG_4040 IMG_4044 IMG_4046 IMG_4068 IMG_4189 IMG_4211 IMG_4218 IMG_4231 IMG_4267

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *