ثبت نام

“علی ثابت” از گروه “محسن یگانه” جدا شد

Capture
ب

Captureپارس نوا:‌ دقایقی است که خبرهای متعددی در مورد برنامه های آینده “محسن یگانه” منتشر می شود؛ همچنین “علی ثابت” نیز از گروه یگانه جدا شده ، ثابت بیش از ده سال است که با “محسن یگانه” همکاری میکند تصمیم جدایی گرفت. سال گذشته نیز “مهران سراجیان” نوازنده ی باسابقه ی فلوت هم از این گروه جدا شد که پس از جدایی اش اعلام کرد:‌ تصمیم من و “محسن یگانه” بود که دیگر همکاری نکنیم.

حال امسال هم جدایی “علی ثابت” سر و صدایی درمیان هواداران خواننده ایجادکرده ؛ دلیل این اتفاق هم استراحت کوناه مدت “محسن یگانه” است و البته “علی ثابت “هم قصد دارد فعلا رهبری ارکستر را کنار بگذارد و بصورت مدیر برنامه در دنیای موسیقی فعالیتش  را ادامه دهد.

یگانه درسال ۱۳۹۵ آلبومی منتشر نخواهد کرد و فعالیتش را تا سال آینده بصورت تک تراک ادامه خواهد داد؛ وی افزود: سعی می کنم بیشتر از گذشته فعال باشم و آنرا بگوش مخاطبانم عرضه کنم ؛‌  بزودی  برنامه هایم را در صفحات اجتماعی خودم منتشر خواهم کرد. همچنین اعام کرد: فعلا قصد ندارم هیچگونه برنامه ی کنسرتی داشته باشم و میخواهم تمرکزم را درکارهای دیگر بگذارم. باهمه ی این تفاصیل نوازندگان گروهم اگر بخواهند می توانند فعالیتشان را در گروه های دیگر موسیقی ادامه دهند.

قطعه “بهت قول میدم” آخرین اثر منتشر شده از “محسن یگانه” را می توانید هم اکنون در بخش “چند رسانه ای” بشنوید و دانلود کنید.

منبع: اختصاصی سایت پارس نوا

_MG_0569

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *