ثبت نام

علیرضا قربانی تیتراژ سریال “مدینه” را میخواند

IMG_4502
ب

IMG_4502گراموزیک – سریال رمضانی «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم که این روزها در محله‌ی راه‌آهن تهران در حال تصویر‌برداری است، خواننده تیتراژش را مشخص کرد.

سریال «مدینه» که قرار است شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش شود، علیرضا قربانی را در مقام خواننده تیتراژ می‌بیند؛ ضمن اینکه قرار است کارن همایونفر آهنگسازی این مجموعه درام را برعهده داشته باشد.

 بنا بر این گزارش، گروه تولید سریال «مدینه» در هفته جاری به لوکیشن قبلی‌شان (راه آهن) بازگشتند تا سکانس‌های مربوط به بازی بهزاد فراهانی – صاحب مسافرخانه – را به ضبط برسانند.

 همچنین آرام جعفری، گلاره عباسی و حمیدرضا هدایتی از جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال «مدینه» اضافه شدند.

 تاکنون ۷۰ درصد از تصویربرداری کل سریال «مدینه»‌ مقدم انجام شده است و گروه تولید تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان درگیر این کار هستند.

 سریال «مدینه» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ۳۱ فروردین امسال حوالی خیابان ۱۷ شهریور کلید خورد و تاکنون در لوکیشن‌هایی چون شهرک چشمه، کلانتری، شمال کشور، کارخانه‌ای حوالی جاده ورامین، چند خیابان در تهران و … مراحل تصویربرداری را از سر گذرانده است. تدوین همزمان این سریال را نیز خشایار موحدیان برعهده دارد.

 همچنین بخش‌هایی از سریال «مدینه» در شمال کشور در شهر تنکابن و همچنین روی آب‌های دریای خزر و قسمت‌هایی نیز که مربوط به غواصی بود، زیر آب ضبط شد. سکانس‌های هوایی نیز توسط هلی شات جلوی دوربین رفت.

 پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی و (با حضور) بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و با بازی سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی به عنوان بازیگر در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.

 در خلاصه داستان «مدینه» آمده که قصه سریال درباره زنی به نام مدینه با بازی پریوش نظریه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست. مدیر تولید آرش زینال خیری،مدیر تصویربرداری پروژه امیر معقولی، طراح گریم مجید اسکندری، مدیر صدابرداری هادی افشار، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری،عکاس بهرنگ دزفولی زاده و صداگذار مهرداد جلوخانی است.

 نویسندگی این سریال بر عهده سعید نعمت‌الله است.

 تلویزیون هنوز ساعت پخش سریال «مدینه»‌ را در شب‌های رمضان به طور قطع مشخص نکرده است.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *