ثبت نام

شهاب رمضان از کنسرت جدید و سورپرایزهایش می‌گوید+گزارش تصویری از تمرین گروه

shahab6
ب
shahab7
تمرین شهاب رمضان

شهاب رمضان از کنسرت جدید و سورپرایزهایش می‌گوید

گفتگوی اختصاصی «گراموزیک» با شهاب رمضان

گراموزیک: شهاب رمضان از صداهای شناخته شده در نسل جدید موسیقی پاپ است که در میان جوانان طرفدار زیادی پیدا کرده. حتی اگر آلبوم‌های خوب و استانداردش مانند «جشن تنهایی» را گوش نکرده باشید، احتمالا آهنگ‌های معروفش مانند «خوشبختم» و «چشام تو رو میبینه» به گوشتان خورده است. رمضان بعد از چند ماه سکوت، هم‌اکنون در تدارک آلبوم جدید و دور تازه‌ای از کنسرت‌ها است. به همین مناسبت به سراغش رفته‌ایم تا درباره‌ی کارهای جدیدش با او گفتگو کنیم.

 -از آلبوم جدیدتان بگویید، این بار با چه کسانی همکاری داشته اید ؟

-آلبوم جدید که قرار است شامل یازده قطعه باشد، در حال تولید است و در مرحله ی آهنگ سازی و شعر قرار دارد. ترانه ها هنوز مشخص نیست و با ترانه سرا‌ها هم‌چنان مشغول صحبت هستیم. کار تنظیم را هم که نیمان غفاری انجام می‌دهد.

-در مورد کنسرت ۱۹ خرداد توضیح دهید که چندمین اجرای شما است و به چه صورت پیش می‌رود. آهنگ جدید برای کنسرت آماده کرده اید، مجموعا چند  آهنگ را اجرا می‌کنید و چه کسانی در این کنسرت همراهتان خواهند بود؟

-این اولین کنسرتم در سال ۹۴  است که طی یک سئانس در ساعت ۹:۳۰ اجرا می‌شود و سومین کنسرتم هم به شمار می‌آید. بعد از این اجرا  تور کنسرت ها را در کشور خواهم داشت. برای کنسرت آهنگ جدیدی دارم که به زودی پخش می‌شود. به غیر از کارهای تازه، گلچینی از  قطعات دو آلبوم «رمانتیک»  و «جشن تنهایی»  را هم برای این کنسرت در نظر گرفته ام. انوشیروان تربتی(رهبر ارکستر)، آرشام غفوری ( گیتار نایلون)،  سروش عدل (گیتار الکتریک)، گیتار بیس (احسان امیدی)، محسن حسن نیا (کلارینت و ساکسوفون)، رونی باباخانیاس (کیبورد)، محسن خاش (پرکاشن) و احمد عباس نیا (درامز) هم اعضای ارکستر هستند.

– کار ساختن ملودی را خودتان انجام می‌دهید. چطور به چنین فضاهای عاشقانه و دلنشینی را می‌رسید؟ در مورد ساز بندی کار ها هم برایمان بگویید.

-بیشتر این کارها بر می‌گردد به فضای روحی و حس خودم که سعی می‌کنم آنها را در قالب ملودی بیان کنم و به دنبال تصنع نیستم. معمولا سعی می‌کنم که از سازهای زنده استفاده کنم و کار فضای طبیعی داشته باشند، به همین دلیل کمتر سمت موسیقی الکترونیک می‌روم. در آلبوم جدید که فضای شرقی و مدرن دارد، این مسئله بیشتر به چشم می‌آید.

-بلیط فروشی تا به امروز چگونه بوده؟ تبلیغات را شروع کرده اید؟

-بلیط فروشی خوب بوده، البته تبلیغات خیلی گسترده‌ای نداشته ایم. چون حدود ده ما است که از فضای کنسرت‌ها دور بوده ام، تمام تلاشم را می‌کنم که آلبوم سریع‌تر پخش شود، آهنگ‌های خوبی تولید کنم، در بازار موسیقی نسبت به چند ماه گذشته فعال‌تر باشم و با انرژی بیشتری کارها را دنبال کنم.

-برای کنسرت آتی چه برنامه‌ای دارید ؟

-برای کنسرت سورپرایزهایی را برنامه‌ریزی کرده ایم که فعلا نمی‌توانم درباره‌شان صحبت کنم. ولی برای این اجرا و اجراهای بعدی، فکر و طراحی خوبی خواهیم داشت.

گفتنی است شهاب رمضان در ۱۹خرداد ماه سال جاری طی یک سانس در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز «محمدحسین موسوی» به تماشای تمرین این ارکستر بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 shahab1 shahab2 shahab3 shahab4 shahab5 shahab6 shahab7

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *