ثبت نام

شب عاشقانه‌های محزون علیزاده در تهران

۱۱
ب
7
محمد علیزاده-کنسرت تهران

شب عاشقانه‌های محزون علیزاده در تهران

گزارش متنی و تصویری ازکنسرت محمد علیزاده

 گراموزیک: محمد علیزاده خواننده‌ای است که در چند سال اخیر بسیار موفق بوده وآهنگ‌های عاشقانه‌اش در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. «هواتو کردم»، «فکرشم نکن»، «شهر باران» و «جز تو» از کارهای هیت علیزاده به شمار می‌رود. چه در خوانندگی و چه در موسیقی، تاثیرپذیری علیزاده از موسیقی پاپ خاورمیانه‌ای ( مانند ترکیه) مشهود است. ۵ خرداد طرفداران علیزاده فرصت داشتند تا شاهد هنرنمایی خواننده‌ی محبوب خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی باشند. چهره‌های معروفی هم‌چون مهران غفوریان، میلاد ترابی، محمودرضا قدیریان و… هم در این کنسرت حضور یافته بودند.

شور و هیجان مردم مثال زدنی بود و همه ی مردم منتظر شروع کنسرت بودند.کنسرت با پخش کلیپی از علیزاده آغاز شد. گروه موسیقی همگی به روی استیج آمدند و قطعه‌ی بی‌کلام و پر انرژی‌ای را اجرا کردند. سپس علیزاده به روی صحنه آمد که با استقبال و تشویق مردم مواجه شد و کار خود را با خواندن قطعه‌ی «خیلی برام عزیزه خاطرت» شروع کرد. در ادامه علیزاده و گروهش به اجرای قطعات عاشقانه، ریتمیک و پر انرژی پرداختند. از نکات مثبت اجرای علیزاده می‌توان به ارتباط خوب و صمیمی‌اش با حاضران در سالن و تسلطش روی قطعه‌ها اشاره کرد. تاخیرهای مداوم در روند اجرا هم نکته‌ی منفی‌ای که بود که این روزها در تمام کنسرت‌ها به امری عادی بدل شده است. این تاخیر در زمان آغازین برنامه ها نیز تنها به واسطه ی دیر حاضر شدن مردم در سالن رقم میخورد. با این وجود نوپردازی و طراحی صحنه‌ی خوب را هم نباید از قلم انداخت که با فضای کنسرت هماهنگی کاملی داشت.

علیزاده در کنسرت قبلی خود قول آهنگ جدیدی را داده و حتی قسمتی از آن را اجرا کرده بود. قطعه‌ای با نام «همینه که هست» که در هفته های گذشته به صورت اینترنتی پخش شده است و به دلیل فضای شاد و ریتم تندش، پتانسیل زیادی برای هیت شدن دارد. طوری که هنگام اجرای این آهنگ جدید در کنسرت، تمام حاظران در سالن همکاری و مشارکت سازنده‌ای را از خود نشان دادند. در میانه‌ی کنسرت، علیزاده از علت کم کاری خود در  چند ماه گذشته صحبت کرد و علت آن را احترام به دوست نزدیک و همکار خود یعنی مرتضی پاشایی دانست. بعد از آن هم آهنگ «جاده‌ی یکطرفه» را به یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد .

شایان ذکر می باشد این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ایران گام» طی ۴ سانس در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. همچنین کادر خبری پایگاه گراموزیک از روابط عمومی این اجرا خانم «الهه بهادر» به واسطه ی همکاری مناسبشان در جهت تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد.

در ادامه از نگاه لنز«محمد حسین موسوی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گــراموزیک

16 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *