ثبت نام

سینا سرلک: زیباترین لحظات فیلم سنتوری زمان پخش صدای چاوشی بود

۹۰۵۱۷۲۰۸۲۲۸۹۸
ب
9051720822898
سینا سرلک حمایت از محسن چاوشی

سینا سرلک: زیباترین لحظات فیلم سنتوری زمان پخش صدای چاوشی بود.

گراموزیک: یکی از نقاط عطف کارنامه ی کاری «محسن چاوشی» حضور در فیلم سینمایی «سنتوری» بود که هیچگاه نتوانست پرده سینما را به خود ببیند. اما عدم پذیرش حضور در «سنتوری۲» این روزها به شدت برای چاوشی حاشیه ساز شد.

مهرجویی کارگردان نام آشنای سینمای ایران که اخیرآ به راحتی و به تندی به خیلی از هنرمندان ایران تاخته در آخرین مصاحبه ی خود با کلمات تندی از محسن چاوشی یاد کرد.

محسن چاوشی در مقابل این اقدام که خیلی دور از تصور نبوده از مهرجویی همانند آداب همیشگی اش تا به امروز سکوت کرده است. مهرجویی تنها دلیل همکاری نکردن با چاوشی در این پروژه را درخواست رقم بسیار بالای چاوشی برای یک تیتراژ عنوان کرد.

در کنار سکوت محسن چاوشی خیلی از دوستان و اطرافیان این خواننده ی صاحب سبک در مقابل صحبت های مهرجویی از چاوشی حمایت کرده و این اقدام مهرجویی را خلاف دنیای حرفه ای قلمداد کردند از جمله «سینا سرلک» که چندی پیش قطعه موفق نمینا» را به همراهی چاوشی منتشر کرده است.

سرلک در صفحه ی اینستاگرام خود اینگونه نوشته است: جناب مهرجویى درود بر شما . با احترام به هنر شما و پیشکسوتى شما در عرصهء سینما .  بعد از دیدن مصاحبهء شما در سایتِ موسیقى ما ، به عنوانِ یک موزیسین ( خواننده ) و به عنوان یکى از دوستان و همکاران صمیمى و نزدیک به محسن چاوشى ، لازم دانستم که نکاتى رو عرض کنم .  ١_ شما در بخشى از مصاحبه فرمودید که از پیشنهادِ مالىِ محسن چاوشى رنجیده اید !! چرا ؟  شما یا هر هنرمندى ، براى کارى که انجام میدهد رقمى را پیشنهاد میکند ، آیا باید از او رنجید ؟ … مگر هنرمندى که فقط فعالیت هنرى میکند ، غیر از هنرش ، منبع درامد دیگرى هم دارد ؟ مطمئنّاً در مسیر کارى شما هم ، بارها این اتفاق افتاده که براى کارى رقمى را پیشنهاد داده اید و چون آن مبلغ به هر دلیلى تأمین نشده ، آن پروژه انجام نشده است . اینها در مسیر کار همه پیش مى آید و کاملاً طبیعى و عادّى هست ، و دلیلى براىِ رنجیدن از پیشنهاد مبلغ از طرفِ یک هنرمند وجود ندارد .  ٢_ شما اشاره کرده اید که محسن چاوشى حرفه اى رفتار نکرد !!! آیا این مصاحبه اى که شما کرده اید و در مورد خصوصى ترین مسائل کار ، که همان مسائل مالى و یا بخشهاىِ دیگر کار هست ، و فقط باید مابین عواملِ اجرا کنندهء کار صورت پذیرد ، و شما اینها را رسانه اى کرده اید ، نشان دهندهء رفتارِ حرفه اىِ شماست ؟ !! ٣_ آقاىِ بهرامِ رادان را به عنوانِ نماینده از طرف خودتان ، براى گفتگو و موافقت با محسن چاوشى انتخاب کرده اید !!! مگر شما کارگردانِ این فیلم نبودید ؟  اینگونه جلسات کارى و مُوافقتها اگر حرفه اى باشد ، باید با حضورِ کارگردان و تهیّه کننده فیلم ، و محسن چاوشى صورت میگرفت ، که این بخش هم به نوعى که شما عمل کرده اید ، حرفه اى محسوب نمیشود .  ۴_ به هـیچ عنوان نمیتوان مُنکر این شد که زیباترین لحظات فیلم سنتورى زمانى بود که صداىِ محسن چاوشى پخش میشد ، همراه با تکنیکِ نوازندگىِ اردوان کامکارِ عزیز .  فضایى که شما ایجاد میکنید با این نوع مصاحبه ها ، باعث میشود که حُرمتها از بین برود .  در مقابل افرادى که به ناحق ، مقابلِ من و دوستانم مى ایستند ، نمیتوانم سکوت کنم .  با احترام  _ سینا سرلک  ١٣٩۴/٣/٣٠ امریکا”

منبع: اختصاصی گراموزیک

دیدگاه ها

  • امیر ... ژوئن 23, 2015 :: 02:22
    0 0

    جناب سرلک عزیز ،

    حرف دل تمام طرفداران آقای خاص تو متن شما خلاصه شده …

    حقیقتا از بابت این توهین آقای مهرجویی بسیار آزرده خاطریم …

    امیدوارم در کمال احترام ، آقای مهرجویی ،

    نسبت به این مصاحبه تندشون تجدید نظر کنند …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *