ثبت نام

سیروان خسروی سالن میلاد را به مرز انفجار برد

۲۱
ب

11گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت سیروان خسروی در تهران

گراموزیک : حدود ساعت ۱۸:۰۰ درب های وردی به سالن میلاد باز شد . اولین چیزی که در بدو ورود توجه ها را به خودش جلب میکرد پنج مانیتوری بود که در صحنه طراحی شده بودند .

بعد از چند دقیقه پشت صحنه موزیک ویدیو های سیروان خسروی بر روی مانیتورها نمایش داده شد که شور خاصی را به حضار تزریق می کرد  . سپس سالن به مدت چند ثانیه تاریک شد و با حضور نوازنده ها زیر نور بنفش استیج و همزمان نمایش موزیک ویدیو قطعه «کجایی تو», سیروان خسروی در حالی که این آهنگ را میخواند به روی استیج آمد .

در ادامه کنسرت نیز قطعاتی همچون «نه نرو» , «عاشقتم» , «تو خیال کردی بری» , «بارون پاییزی» , «دوست دارم» , «تو مال من نیستی» و «خاطرات تو» و … اجرا شدند .

در ادامه برنامه سیروان با گفتن جملات ” قسمتی از یکی از آهنگ هارو تو اینستاگرام گذاشته بودم تا حدس بزنید کدام یکی از قطعاتم است که اکثریت هم اشتباه حدس زده بودید و الآن اجرا میکنیم” و قطعه «ساعت۹» با استقبال ویزه ای اجرا شد .

سیروان در رابطه با ویدئو کلیپ های نمایش داده شده از مردم خواست به افتخار کارگردان و مدیر تولید آن دست بزنند و توضیح داد این ویدئو ها پروسه ی تولیدش شرایط خیلی سختی داشت مثل زمان آموزشی در دوران سربازی ام بود.

در پایان کنسرت نیز قطعه «دوست دارم زندگی رو» مجددآ اجرا شد و اختتامیه این کنسرت با شکوه بود .

پی نوشت:

یکی از نکات مثبت این کنسرت پخش موزیک ویدیو های جذاب و زیبا از سه مانیتور دقیقا متناسب با اهنگ ها و پخش تصاویر خواننده و گروه ارکستر از دو مانیتور دیگر بود.

نور پردازی استیج که به رنگ های قرمز , سفید , سبز و صورتی بود جذابیت بیشتری به این کنسرت داده بود .

یکی از جذابیت های این کنسرت استفاده از وسایل شب نما از جمله تل و عینک توسط طرفدارها بود که به فضای تاریک سالن زیبایی خاصی داده بود .

این کنسرت به همت شرکت اوای فروهر  به مدیریت برادران «حاتم پور» بدون تاخیر اجرا شد و گفتنی است این کنسرت طی دو سانس برای ۷ بهمن تمدید شد .

تهیه گزارش : یاسمن مجلل

در ادامه به تماشای عکس های این کنسرت از نگاه لنز «مرجان عابدینی» بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

22 1 2 3 4 6 7 8 10 11 12 13 14 15 16 18 19 20 21

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *