ثبت نام

سومین آلبوم رسمی «محمد علیزاده» بعد از محرم و صفر

IMG_4148
ب
IMG_4148
آلبوم سوم محمد علیزاده

سومین آلبوم رسمی «محمد علیزاده» بعد از محرم و صفر

گراموزیک-مهدی کیهانی: موسیقی در سال ۹۴ پر ستاره تر از قبل آغاز می شود و ستارگان موسیقی ایران در این سال شروع به درخشیدن می کنند. محمد علیزاده خواننده و آهنگساز نام آشنای موسیقی پاپ که تاکنون قطعات محبوب و موفقی را منتشر کرده است در شرف انتشار سومین آلبوم رسمی خود می باشد.

خواننده آلبوم های «سورپرایز» و «دلت با منه» طی ماه های آتی سومین اثر رسمی خود را روانه ی مارکت موسیقی می کند. این آلبوم سروده ی مهرزاد امیرخانی, سید محمد کاظمی و خود محمد علیزاده می باشد. ترانه های سید محمد کاظمی در این آلبوم فضاسازی متفاوتی دارد.

آهنگسازی این آلبوم توسط میلاد ترابی, سینا شعبانخانی و امیرعلی بهادری و در بیشتر قطعات توسط خود محمد علیزاده صورت گرفته است و در بخش تنظیم نیز میلاد ترابی, مهران خالصی و معین راهبر هنرنمایی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی این خواننده تازه ترین آلبوم محمد علیزاده که دارای ۱۰ تا ۱۲ قطعه می باشد پس از محرم و صفر به همت موسسه ی فرهنگی هنری ایران گام به مدیریت «صدرالدبن حسین خانی»  منتشر می شود و تا زمان انتشار این آلبوم ۲ تک آهنگ با صدای این خواننده که یکی از این قطعات در غالب تیتراژ به گوش مخاطبین می رسد.

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *