ثبت نام

سورپرایز یراحی تبدیل به کابوس شد !

۱۰۲۵۶۷۹۸_۶۴۶۹۰۱۲۸۸۷۲۱۵۰۴_۸۷۹۱۰۳۰۸۹۳۷۲۵۹۳۳۸۱۹_n
ب

10256798_646901288721504_8791030893725933819_nسورپرایز ویژه ی کنسرت ۲۲ اردیبهشت مهدی یراحی حالا بیشتر شبیه به یک کابوس شده برای یراحی و هواخواهانش .

گراموزیک– مهدی یراحی در کنسرت اخیر خود به اجرای قطعه ی جدیدی پرداخت و قولش را داد که به زودی این قطعه در یک آلبوم گروهی منتشر میشود . این قطعه ترانه و ملودی از امیرعلی بهادری بود .

چند روز پیش همین ترانه و ملودی با صدای خواننده ی دیگری بر روی اینترنت پخش شده و در چند رسانه ی اینترنتی برای دانلود قرار گرفت . پس از پیگیری ها از سوی مهدی یراحی و وکیل ایشون و شفاف سازی ها از سوی خواننده ی مذکور مشخص شد که آن خواننده خود قربانی یک سوئ تفاهم و توطئه کودکانه از جانب یکی از دوست نمایان شد .

در نتیجه ی این اتفاقات , این قطعه از روی تمامی سایت ها و رسانه های مربوطه پاک شده و بزودی این قطعه را با صدای مهدی یراحی خواهید شنید .

در ادامه صحبت های مهدی یراحی را در همین رابطه که از صفحه ی شخصی ایشون منتشر شده بخوانید .

” به نام خدا
چون غرض آمد هنر پوشیده شد!

چند روز پیش یکی از آهنگهایی که پیش تر وعده انتشارش رو داده بودیم و قرار بود به زودی در قالب آلبومی ترکیبی به بازار بیاد، با صدای شخص دیگری روی چند سایت دانلود موزیک قرار گرفت. از آنجایی که به عشق شما هواداران عزیز این آهنگ رو برای اولین بار در کنسرت ٢٢ اردیبهشت به عنوان سوپرایز اجرا کرده بودیم، انتشار این اثر با صدای خواننده ای غیر از بنده، طبیعتا باعث ایجاد شائبه هایی در اذهان عزیزتون شد! اصولا هیچگونه علاقه ای به پرداختن به حواشی ندارم اما پس از پیگیری و روشن شدن ماجرا متوجه شدیم خواننده ای که این اثر رو به اشتباه اجرا کرده، خود قربانی یک ماجرای پشت پرده بوده و بسیار از اتفاق پیش آمده متأسف و نگران است. ضمن اینکه پس از صحبت های این خواننده محترم با وکیل بنده، بنا شد آهنگ مذکور از روی سایتهای مختلف حذف و انشالا به زودی نسخه اصلی با اجرای بنده منتشر بشود. خلاصه که ماجرای این آهنگ کمی شبیه داستانهای پلیسی شد!
در ادامه خیلی شفاف عرض میکنم ترانه و ملودی این قطعه توسط دوست خوبم امیرعلی بهادری ساخته شده، ایشون هم این اثر رو فقط یکبار اون هم به شخص بنده واگذار کردن و باقی ماجرا چیزی جز عداوت کودکانه شخصی با امیرعلی بهادری عزیز نبوده که متأسفانه خواننده مذکور به دلیل بی اطلاعی از اصل ماجرا و عدم عنایت به قوانین مربوط به حقوق مؤلفین و مصنفین، قربانی توطئه ای کودکانه شده است. این توضیح رو فقط به احترام اذهان نازنین شما مخاطبین دوست داشتنی و روشن شدن حقیقت نوشتم تا بدونین خاطرتون بسیار عزیزه 
خدا به همراتون

طرفدارتون مهدی  “

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *