ثبت نام

سوت پایان کنسرتهای تابستانه رکورددار کنسرت های پایتخت

Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (11)
ب
Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (21)
محمد علیزاده در تهران

سوت پایان کنسرتهای تابستانه رکورددار کنسرت های پایتخت

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «محمد علیزاده» در تهران

گراموزیک: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران این روزها آخرین اجرا های تابستانه خواننده های مطرح کشور را میزبانی می کند و روزهای داغی است برای علاقه مندان به این هنر محبوب تا هرکدام بنا به سلیقه ی خویش ساعاتی را به تماشای اجرای زنده خواننده محبوب خویش بنشینند .در هفته ابتدایی شهریور ماه محمد علیزاده خواننده خوش صدای پاپ در سه شب و در ۵ سانس به دیدار مخاطبان خود رفت تا با دستی پر تور تابستانه کنسرتهایش را به پایان برساند .

در شبی که بر خلاف دو روز گذشته به صورت تک سانس برگزار می شد محمد علیزاده راس ساعت ۲۲ در معیت دو بادیگارد خود از کنار استیج با ترانه “خیلی برام عزیزه ” مقابل مخاطبان خود قرار گرفت و پس از اتمام این قطعه به حضار در سالن خوشامد گفت و در ادامه ترانه های  هواتو کردم ،این اولین باره ،زخم، فکرشم نکن را در میان استقبال کم نظیر هواداران خویش اجرا کرد و در خلال این قطعات چند تن از میهمانان خود از جمله فرزاد حسنی ،جواد عزتی و مه لقا باقری را معرفی کرد.

ترانه زیبای شهر باران با همراهی چند تن از بازیگرانی با لباس های سفید و بالهایی بروی دوش که حرکات نمایشی زیبایی را انجام میدادند خوانده شد تا در ادامه محمد علیزاده به معرفی گروه ارکستر خود بپردازد که ماننده بسیاری از خوانندگان اصرار داشت که عنوان کند بهترین نوازنده ها را در کنار خود دارد .

عظیم روحانی (گیتار الکتریک) ، محمد شعبانی (پرکاشن)،علی شهبازی (گیتار الکتریک)،علی پور نگهبان (گیتار بیس)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)،ایمان ذاکری(درام )، اشکان موسوی (ویولن)،سعید عباسی (کیبورد)،اشکان صدیق آذر ،امیر حسین اویسی (کیبورد ) نوازندگانی بودند که محمد علیزاده را در این اجرا همراهی می کردند و هرکدام قطعه ای را برای تک نوازی آماده کرده بودند .

در خلال معرفی نوازندگان، محمد علیزاده از صحنه خارج شد و پس از تعویض لباس خود چند قطعه را به صورت ریمیکس اجرا کرد پس از آن با اجرای آهنگ غم دنیاست و سرزنش  گروه آماده شد برای تغییر دکوری زیبا به منظور اجرای قطعات دلتنگ و با اینکه تنهایی .

پس از اتمام این بخش از برنامه محمد علیزاده به مخاطبان خویش که یک صدا نام ترانه “جزتو ” را فریاد می زدند قول اجرای این ترانه خاطزه انگیز را در انتهای کنسرت داد . قطعه ی “همینه که هست ” مورد استقبال بی نظیر سالن قرار گرفت و باری دیگر در انتهای برنامه اجرا شد.

دیگر میهمانان این کنسرت عبارت بودند از بهاره افشاری که طراحی لباس محمد علیزاده را نیز عهده دار بود ، حسین چاوشی ، حسین خانی ،محمود گل محمدی ،مهدی احمدوند و فریبرز نگهبان که مورد تشویق حضار قرار گرفتند .

ترانه های برگرد ،خیلی خوشحالم و جز تو پایان بخش کنسرتهای تابستانه ی محمد علیزاده در سال جاری بودند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین خانی» به روی صحنه رفت. و در انتها تشکر ویژه ای داریم از سرکار خانم الهه بهادر مدیر روابط عمومی و شرکت ایران گام برگزار کننده این کنسرت .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

 Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (1) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (2) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (3) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (4) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (5) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (6) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (7) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (8) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (9) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (10) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (11) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (12) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (13) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (14) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (15) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (16) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (17) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (18) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (19) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (20) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (22) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (23) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (24) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (25) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (26) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (27) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran (28) Mohammad alizadeh-Gramusic-tehran

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *