ثبت نام

سهیل سلیمانی, نفر دوم مسابقات شب کوک از فعالیت خود خبر داد

۵۰۰x353_1461250726335250
ب

500x353_1461250726335250سهیل سلیمانی: موسیقی برایم جدی تر شده است

پارس نوا: سهیل سلیمانی یکی از برگزیدگان مسابقات «شب کوک» در گفت و گو با «پارس نوا» از برنامه های آتی و فضای آثار جدیدش خبر داد.

سهیل سلیمانی در ابتدا از تجربه ی حضور خود در برنامه «شب کوک» گفت: من قبل از برنامه «شب کوک» در عرصه موسیقی فعالیت می کردم، به طور تجربی پیانو می نواختم و ترانه و ملودی خلق می کردم، به موسیقی علاقه مند بودم و همین موضوع سبب شد تا موسیقی را بهتر بشناسم و درک کنم.

قبل از ضبط برنامه شب کوک یکی از دوستانم که در عرصه موسیقی فعالیت می کنند پیشنهاد حضور در این برنامه را به من دادند، در ابتدا تصور من از حضور در این برنامه بسیار ساده و آماتور بود تا زمانی که در استودیو این برنامه حضور پیدا کردم و شاهد حضور داوران بزرگ موسیقی، اجرا، تصویر برداری حرفه ای و… شدم، متوجه شدم که مراحل این برنامه به صورت حرفه ای پیش می رود و خداروشکر اجراهای من در این برنامه راضی کننده بود.»

این خواننده ی جوان در رابطه با نخستین قطعه ی حرفه ای خود به نام «پیشنهاد» توضیح داد: قطعه «پیشنهاد» را پوریا حیدری عزیز برایم خلق کرد، خواسته من این بود که این اثر با یک استایل بسیار متفاوت از آثاری که در مارکت موسیقی تولید می شود منتشر کنم و احساس کردم قشر هم سن و سال من که در حال حاضر مخاطب من هستند و من را حمایت می کنند گوششان از این آثار پر است. پوریا عزیز در این سبک تخصص داشت و به بهترین نحو این قطعه را ساخت که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین موسیقی رو به رو شد. به طور کلی من از شنیده شدن قطعه «پیشنهاد» راضی بودم و در ادامه مسیر سعی دارم از تکرار دوری کنم.»

سهیل سلیمانی با عنوان این موضوع که به دنبال فضاهایی غربی در آثار خود هستم, توضیح داد: قطعه جدید من مراحل پایانی را طی می کند و انتشار آن نزدیک است ملودی این اثر از ساخته های خودم است و تنظیم و میکس و مسترینگ این قطعه بر عهده «ایمان احمد زاده» میباشد. ترانه این اثر را «علی بحرینی» عزیز سروده که امیدوارم این قطعه هم مانند قطعه «پیشنهاد»، مورد پسند مخاطبین عزیز قرار بگیرد. تاریخ انتشار این قطعه در حال حاضر مشخص نشده است اما فکر می کنم که از هفته آینده این اثر از تمامی سایت های معتبر موسیقی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *