ثبت نام

سلطان در تبریز رونمایی شد

ss4
ب

ss4رونمایی از اولین آلبوم امیر داداش زاده در تبریز

“سلطان” منتشر شد !
پارس نوا: اولین آلبوم رسمی امیر داداش زاده خواننده جوان و مستعد تبریزی عصر روز ۱۷ مرداد در تالار همایش های هتل گسترش تبریز رونمایی شد . این آلبوم که به همت موسسه ندای ایماژ تبریز به مدیریت مهندس میرزا زاده تهیه و منتشر شده است با حضور استاتید بنام موسیقی تبریز ، خواننده محبوب کشوری ” شهرام شکوهی ” ، عوامل تولید آلبوم ، خبرنگاران و هنردوستان تبریزی رو نمایی شد .
این آلبوم به زبان ترکی آذری خوانده شده ، دارای ۹ قطعه بوده و ضبط آن در استدیو اریکه هنر شرق انجام پذیرفته است . علی شاهد و الهامه کریم آوا ترانه سرا های این آلبوم هستند و آهنگسازی و تنظیم همه قطعات بجز یک قطعه بر عهده فرید جاوید بوده است . یک قطعه ی دیگر را “دووش” آهنگسازی و تنظیم کرده و تمامی قطعات را حامد شمش میکس و مستر کرده است .
در مراسم رونمایی این آلبوم بعد از صبحت های مجری محبوب تبریزی “فرشباف” و خوش آمد گویی وی به حضار امیر داداش زاده ضمن عرض تشکر از تمامی آشنایان بخاطر حمایت هایشان عنوان کرد : مدت ها منتظر این لحظه بوده تا آثار خود را به گوش مخاطبان برساند ! او اظهار امیدواری کرد تا آثار وی لحظات خوب و زیبایی برای شنودگان بسازند . داداش زاده در ادامه صحبت های خود از فرید جاوید تشکر کرد و گفت : فرید جاوید سبب آشنایی حرفه ای من با موسیقی شده و بخش زیادی از تولید این آلبوم بر دوش او بوده است .
بعد از صحبت های امیر داداش زاده ، فرید جاوید صحبت های خود را آغاز کرد . وی در ابتدا برای امیر و جوانانی مانند امیر آرزوی موفقیت کرد و سپس گفت : تقریبا یک دهه قبل کنسرت های بومی آذربایجانی سولد آوت میشدند ولی در سال های اخیر این اتفاق نمی افتد و بخش زیادی از این شکست به موزیسین های بومی برمیگردد که نتوانستند موسیقی بروز ارئه دهند . ولی امیدوارم جوانانی مثل امیر داداش زاده بتوانند این نقص را جبران کنند .

سپس مهندس میرزازاده، مدیرعامل موسسه ندای ایماژ آذربایجان و عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی آذربایجان‌شرقی صحبت های خود را شروع کرد و گفت : چند روز پیش در آیین رونمایی آلبوم انعکاس ثانیه ها هم اشاره کردم که یکی از ضعف های موسیقی بومی ما تولید آلبوم است و ما بعد از تولید آلبوم میتوانیم انتظار برگزاری کنسرت های پرمخاطب را داشته باشیم . خوشبختانه استارت تولید آلبوم های بومی در یکی دو سال اخیر در تبریز زده شده و امیدوارم این روند سیر صعودی برخود بگیرد. وی در مورد آلبوم امیر داداش زاده عنوان کرد : آلبوم امیر ویژگی های خاص خود را دارد و این آلبوم ارزش چندین بار شنیدن را دارد . از تمامی مردم فرهنگ دوست تقاضا داریم که این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه کننده و از این طریق به پشرفت جوان ها کمک کنند. وی در مورد عوامل تولید آلبوم هم اشاره کرد که انتخاب هوشمندانه امیر داداش زاده ، انتخاب تیم “فرید جاوید” بوده است .

شهرام شکوهی خواننده محبوب پاپ هم که برای حمایت از آلبوم امیر داداش زاده به تبریز آمده بود گفت : امیر داداش‌زاده قدم در راه سختی گذاشته و امیدوارم در این راه موفق شود . نکته جالب این مراسم این است که چیزی از مراسمات رونمایی آلبوم در تهران کم ندارد . امیدوارم در تمامی شهر ها شاهد حمایت از موزیسین های بومی باشیم چون اگر در هر شهر از جوانان همان شهر حمایت شود میتوانیم موسیقی بهتری در آینده داشته باشیم .
در بخش دیگری از این مراسم “حسین خواه” مدیر بخش هنری اداره کل ارشاد آذربایجان شرقی دغدغه اصلی خود و همکارانش را کمک به موسیقی بومی تبریز عنوان کرد و گفت : از هیچ کمکی برای پیشرفت موسیقی بومی تبریز دریغ نمیکنیم و امیدواریم کنسرت های خوانندگان بومی نیز ماننده خوانندگان پاپ فارسی پر شوند .

تهیه و تنظیم گزارش: صابر شفاییه

عکس از هاله قنبری

منبع: اختصاصی پارس نوا

ss1 ss2 ss3 ss4 ss5 ss6

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *