ثبت نام

«سامان جلیلی» شادترین کنسرت خود را در تهران به روی صحنه برد

۷
ب

10«سامان جلیلی» شادترین کنسرت خود را در تهران به روی صحنه برد .

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «سامان جلیلی» در تهران

گراموزیک : ۱۲ بهمن ماه سال جاری سالن نمایشگاه بین المللی میلاد تهران میزبان نخستین کنسرت دو خواننده ی جوان موسیقی کشور «کامران رسول زاده» و «سامان جلیلی» بود .

در سانس دوم این شب و راس ساعت ۲۲:۳۰ از پس پرده ها خواننده ای پا به روی استیج میلاد گذاشت که نزدیک به یک دهه در موسیقی کشور فعالیت داشته ولی تنها در یک سال اخیر به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته و این اجرا نخستین کنسرت این خواننده در تهران بوده است .

پس از پخش تیزری که از تمرین های ارکستر «سامان جلیلی» برای کنسرت تهران آماده شده بود و همراه با آن پخش قطعه ی «خنده های تو» این خواننده با قطعه ی «حالم بده» با شروع بی نظیری این کنسرت را استارت زد .

سامان جلیلی در نخستین صحبت های خود گفت : “دوباره سلام , اولین اجرای تهرانم با حضور بهترین ها برگزار می شه , مرسی که هستید”

در ادامه جلیلی قطعات محبوب و پرطرفدار خود همچون دست بردار , دوست دارم , تردید , شعله دار , تشویش , بهونه , حرف دلم , خیال , احساس آواره , قسم ,سربه هوا , چی میشه , بازیچه و اعتراف را برای مخاطبین خود اجرا کرده بود و اجرای مجدد قطعه ی «دوست دارم» پایان بخش اولین کنسرت این خواننده در تهران بود .

از نکات جالب این اجرا ,همخوانی مردم در تمامی قطعات با جلیلی بوده .

جلیل در طول برنامه هنرمندانی همچون شهرام جلیلی , امید علیجانی , امیرعباس حسن زاده , کمیل قاسمی (قهرمان کشتی المپیک) , پوریا حیدری , سعید کرمانی , امیر علی نورائی , ایمان ابراهیمی و محمد قیامتی (مدیر برنامه های سامان جلیلی) را به حضار معرفی کرد .

در قسمتی از برنامه اعضای گروه تکنوازی را به نمایش گذاشته بودند که بسیار مورد استقبال حاضرین قرار گرفته بود در این کنسرت نوازنده هایی همچون کیان دارات (نایلون,باقلاما,عود) ,بهروز میرزایی (اسپانیش) , بهادر فیروز بخت «درامز» , امین شاه علی (پرکاشن) , هیراد نیکنام (اکتریک) , مجتبی کشاورز (گیتار یس) , عرفان پاشا (ویالون) و ایمان احمدزاده (لانچ پد) به رهبری ارکستر «حامد برادران» , جلیلی را همراهی کردند .

پس از اجزای قطعه ی غمگین و پرطرفدار قسم تصاویری از «مرتضی پاشایی» از LED  نمایشگاه پخش شد که با تشویق حضار یاد مرتضی پاشایی در این کنسرت زنده شد .

شایان به ذکر می باشد این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شده و کادر خبری گراموزیک از «پدرام مطلبی» روابط عمومی این مجموعه بابت همکاری بسیار مناسبشان در جهت پ.وشش خبری این کنسرت کمال تشکر را دارد .

چندی پیش پایگاه گراموزیک گزارش تصویری از تمرین این ارکستر و گفتوگویی با سامان جلیلی را تهیه کرده بود که از (این لینک) می توانید این گزارش را مشاهده نمایید .

تهیه و تنظیم گزارش : مهدی کیهانی

در ادامه از نگاه لنز «حسین صنیعی» به تماشای این کنسرت بنشینید .

منبع : اختصاصی از پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *