ثبت نام

سامان جلیلی با قطعات جدید در تهران به روی صحنه رفت

۷D3A0090
ب
7D3A0118
کنسرت تهران سامان جلیلی

سامان جلیلی با قطعات جدید در تهران به روی صحنه رفت

گراموزیک: سامان جلیلی که جوان ترین خواننده ی رسمی موسیقی پاپ می باشد که تا به امروز توانسته در بین خوانندگانی با بیش از یک دهه سابقه ی فعالیت سری بالا بیاورد برای دومین بار در تهران به اجرای برنامه پرداخت.

جلیلی در ۱۲ بهمن ماه سال گذشته برای نخستین مرتبه اجرای موسیقی در تهران را تجربه کرده و در ۷ خرداد ماه نیز برای دومین بار به همراه قطعات جدید خود در سالن نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

ابن کنسرت همانند اجرای پیشین جلیلی با قطعه ی اکتیو «حالم بد» آغازی متفاوت را به خود می بیند. جلیلی از پس پرده ها به روی صحنه می آید و قطعاتی همچون “چی میشه”، “شعله دار” , “چشمای تو” , “دوست دارم” , “خیال” , “بهونه”، “تکرار” و “تردید” و “خنده های تو” را برای حاضرین اجرا کرد.

همراهی و همخوانی حاضرین با جلیلی در این کنسرت به وضوح دیده می شد به گونه ای که بارها جلیلی از مخاطبین خود تشکر میکرد و حضورشان را در این اجرا و در کنار خود یک اتفاق خوب برای خود می دانست.

نوازندگانی همچون کیان دارات (نایلون,باقلاما,عود) , بهادر فیروز بخت «درامز» , امین شاه علی (پرکاشن) , هیراد نیکنام (اکتریک) , مجتبی کشاورز (گیتار یس) , عرفان پاشا (ویالون) و ایمان احمدزاده (لانچ پد) , سامان امامی(الکتریک) و بنیامین بیانی(ساکسیفون) به رهبری «حامد برادران (پیانو) جلیلی را در این کنسرت همراهی کردند.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.

در ادامه از نگاه «حسین صنیعی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

 7D3A0137 7D3A0090 7D3A0098 7D3A0118 7D3A0150

دیدگاه ها

  • خیال (عاشق سامان جلیلی ژوئن 2, 2015 :: 09:10
    0 0

    س مرسی ازگزارشتون ومرسی ازسایت خوبتون .خیلی ممنون که از سامان جلیلی حمایت میکنین
    واقعا بعضی ها جاوی پیشرفت دیگران میایستن
    راستس ی سوال بقیه عکس ها پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *