ثبت نام

سامان جلیلی ایرانگردی می کند

۷۸۵
ب
785
کنسرت سامان جلیلی در بندر عباس و بندر لنگه

سامان جلیلی ایرانگردی می کند.

گراموزیک-مهدی کیهانی: سامان جلیلی خواننده و آهنگساز جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان که با آلبوم موفق «پرتگاه» به مارکت موسیقی معرفی شد در اردیبهشت و خرداد تور کنسرت های خود را در سراسر ایران برگزار می کند.

کنسرت سامان جلیلی در بندر عباس

این خواننده ی جوان در ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری طی دو سانس در تالار «شهید آوینی» بندر عباس به اجرای برنامه می پردازد. علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی www.hbelit.ir مراجعه نمایند.

کنسرت سامان جلیلی در بندر لنگه

همچنین سامان جلیلی در ۲۶ اردیبهشت ماه طی یک سانس در سالن «شهید بارانیان» بندر لنگه به روی صحنه می روند. جهت تهیه بلیت این کنسرت نیز می توانید با شماره ۰۹۱۷۹۹۳۳۰۱۷ تماس حاصل فرمایید.

concert 7khordad
کنسرت سامان جلیلی در تهران

کنسرت سامان جلیلی در تهران

برای دومین بار سامان جلیلی کنسرت بزرگی را در سالن میلاد تهران به روی صحنه می برد و با مخاطبین پایتخت نشین خود دیدار می کند. گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» طی یک سانس در ۷ خرداد ماه سال جاری به روی صحنه می رود.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیط این کنسرت به سامانه ی فروش بلیط موسسه ی اکسیر نوین به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر می باشد در این تور کنسرت ها رهبری ارکستر سامان جلیلی بر عهده ی «حامد برادران» و مدیریت گروه بر عهده «محمد قیامتی» می باشد.

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *