ثبت نام

رگ خواب تهران در دستان محسن یگانه

MOHSEN YEGANEH-gramusic (5)
ب

MOHSEN YEGANEH-gramusic (6)رگ خواب تهران در دستان محسن یگانه

گراموزیک: محسن یگانه یکی از خوانندگان موفق  دهه ی اخیر موسیقی کشور می باشد که تا حد زیادی توانسته مخاطبان خود را راضی نگهدارد و جایگاه ثابتی در بین علاقه مندان به موسیقی پاپ پیدا کند . این خواننده مطرح کشور پس از انتشار آلبوم نگاه که انتقادات زیادی از این هنرمند را در پی داشت ، با برگزاری تور کنسرتهای متعدد به دیدار مخاطبان خود در ایران و چند کشور خارجی شتافت .

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در ابتدایی ترین روزهای فصل خزان میزبان مخاطبان محسن یگانه بود ،روزهایی که غم از دست دادن هم وطنانمان در فاجعه منا و نیز فوت کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس تا حد زیادی فضای موسیقی کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده است تا جایی که این کسلی و بی حوصلگی باعث شد که محسن یگانه نیز نتواند لبخند های مصنوعی خود را پنهان کند.

ترک “بخند” آغاز گر آخرین اجرای تهران  محسن یگانه در پاییز ۹۴ بود ، وی پس از اجرای این ترک با حاضرین در سالن احوال پرسی کرد و ترک بعدی که “سکوت ” نام داشت و جزو پرطرفدارترین قطعات سالهای اخیر موسیقی کشور نیز می باشد به خوبی اجرا کرد .

شاید هواداران همیشگی محسن یگانه بیشترین مشکلاتی که در کنسرتهای این خواننده شاهد آن بوده اند مشکل صدابرداری و نیز فراموش کردن شعر ترانه ها در اجرا های خواننده محبوبشان بوده است ،که این کنسرت نیز از این قائده مستثنی نبود و ترک سوم محسن یگانه با نام “خاطره بازی ” از آلبوم اخیر وی دوبار به علت مشکل صدا قطع شد و در نهایت بار سوم تا انتها اجرا شد .

ترک های “هوایی شدی ” ، ” ادما “،” درکم کن” ،”خیابونا ” ،” نباشی “،”کی جای من اومد “، ” دوست دارم ” ، “بیت آخر “،”نشکن دلمو “، تیتراژماه عسل “،”دلکم” از دیگر ترانه های اجرا شده در این کنسرت بودند که در کنار آنها دو قطعه ریمیکس از خاطره انگیز ترین ترانه های محسن یگانه نیز تکمیل کننده این برنامه بودند .

در میانه اجرا محسن یگانه یادی کرد از هادی نوروزی کاپیتان تازه گذشته پرسپولیس که تشویق بی امان حضار را نیز در پی داشت .

ترک ” درکم کن ” از جمله شادترین ترک های محسن یگانه می باشد که بی نهایت مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفت و برای بار دوم و در انتهای برنامه نیز اجرا شد .

نوازندگانی که محسن یگانه را در این اجرا همراهی می کردند عبارت بودند از علی ثابت ( رهبر ارکستر و نوازنده کیبرد و پیانو )، فیروز ویسانلو ( گیتار )، حسین شریفی (ترومبون )، حسن فرهانی (ترومپت )، عماد نکویی ( ویولن ).

در انتها کادر خبری گراموزیک از جناب میلاد حسینی و مسئولان برگزاری این اجرا به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر به واسطه همکاری  مناسبشان کمال تشکر را داریم .

 تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

 منبع: اختصاصی از گراموزیک

MOHSEN YEGANEH-gramusic (1) MOHSEN YEGANEH-gramusic (2) MOHSEN YEGANEH-gramusic (3) MOHSEN YEGANEH-gramusic (4) MOHSEN YEGANEH-gramusic (5) MOHSEN YEGANEH-gramusic (6) MOHSEN YEGANEH-gramusic (7) MOHSEN YEGANEH-gramusic (8) MOHSEN YEGANEH-gramusic (9) MOHSEN YEGANEH-gramusic (10) MOHSEN YEGANEH-gramusic (11) MOHSEN YEGANEH-gramusic (12) MOHSEN YEGANEH-gramusic (13) MOHSEN YEGANEH-gramusic (14) MOHSEN YEGANEH-gramusic (15) MOHSEN YEGANEH-gramusic (16) MOHSEN YEGANEH-gramusic (17) MOHSEN YEGANEH-gramusic (18) MOHSEN YEGANEH-gramusic (19) MOHSEN YEGANEH-gramusic (20) MOHSEN YEGANEH-gramusic (21) MOHSEN YEGANEH-gramusic (22) MOHSEN YEGANEH-gramusic (23) MOHSEN YEGANEH-gramusic (24) MOHSEN YEGANEH-gramusic (25) MOHSEN YEGANEH-gramusic (26) MOHSEN YEGANEH-gramusic (27) MOHSEN YEGANEH-gramusic (28) MOHSEN YEGANEH-gramusic (29) MOHSEN YEGANEH-gramusic (30) MOHSEN YEGANEH-gramusic (31) MOHSEN YEGANEH-gramusic (32) MOHSEN YEGANEH-gramusic (33) MOHSEN YEGANEH-gramusic

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *