ثبت نام

رکورددار کنسرتهای پاپ باری دیگر رکورد زد

Mohammad Alizadeh-parsnava (7)
ب

Mohammad Alizadeh-parsnava (5)رکورددار کنسرتهای پاپ باری دیگر رکورد زد

گزارش متنی و تصویری از سه شب کنسرت «محمد علیزاده» در تهران

پارس نوا: محمد علیزاده در سال پیش توانست نبض بازار موسیقی کشور را به خوبی در دستان خود بگیرد و با انتشار تک آهنگ هایی موفق و اجراهای کنسرت هایی پربیننده رکوردار تمدید کنسرت در سراسر کشور شود. علیزاده در سال جاری نیز همچنان با تمدید هرروزه ی کنسرت های خود روبرو است.

محمد علیزاده در شامگاه ۵, ۶ و ۷مرداد ماه سال جاری در سالن نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار مخاطبین خود رفت و در این کنسرت قطعات محبوبی همچون هواتو کردم, فکرشم نکن, سرزنش, زخم, برگرد, قحطی گل, همینه که هست, برادر, جز تو, کجا میری و … پرداخت.

علیزاده پس از اجرای قطعه نخست کنسرت که با انرژی بسیار زیادی از سوی حاضرین همراه بود گفت: از آن جا که این سانس آخرین نوبت از این سری از کنسرت های تهران می باشد و دو روز دیگر راهی شیراز برای اجرای برنامه در این شهر می شویم,از تمام توان  خود استفاده میکنم و این کاری نیست که در همه کنسرت ها انجام شود چون نمیخواهم با صدای خسته و یا گرفته در بقیه سانس ها به روی صحنه بروم.
علیزاده یکی از آهنگ های خود را به حمید سوریان,کشتی گیر مدال آور کشور,تقدیم کرد و او را دوست صمیمی خود خواند و برای او در المپیک ۲۰۱۶آرزوی موفقیت کرد.و همچنین چند آهنگ دیگر را نیز به افرادی که در کار های او نقشی داشتند تقدیم کرد.
در میان یکی از فواصل اجرای آهنگ ها بعد از این که هر یک از افراد نوازنده ی گروه توسط محمد علیزاده معرفی شدند,هر کدام قطعه ای تک نوازی کردند که شاید میتوان از آن به عنوان جذاب ترین بخش کنسرت نام برد.

نوازندگانی همچون سعید عباسی، ایمان ذاکری، محمد شعبانی، علی پورنگهبان، اشکان موسوی، بهمن میرزا زاده، اشکان صدیق آذر به سرپرستی علی شهبازی و رهبری امیرحسین اویسی علیزاده را در این کنسرت همراهی می کردند.

این کنسرت به  همت موسسه فرهنگی هنری «ایران گام» به مدیریت صدرالدین حسین خانی و روابط عمومی الهه بهادر برگزار شد.

تهیه و تنظیم گزارش: پویا دولتی فرد

عکس ها از : سید محمدحسین موسوی و شیرین سلیمانی

گزارش شب اول این کنسرت

telegram5

منبع: اختصاصی پارس نوا

Mohammad Alizadeh-parsnava (1) Mohammad Alizadeh-parsnava (2) Mohammad Alizadeh-parsnava (3) Mohammad Alizadeh-parsnava (4) Mohammad Alizadeh-parsnava (5) Mohammad Alizadeh-parsnava (6) Mohammad Alizadeh-parsnava (7) Mohammad Alizadeh-parsnava (8) Mohammad Alizadeh-parsnava (9) Mohammad Alizadeh-parsnava (10) Mohammad Alizadeh-parsnava (11) Mohammad Alizadeh-parsnava (12) Mohammad Alizadeh-parsnava (13) Mohammad Alizadeh-parsnava (14) Mohammad Alizadeh-parsnava (15) Mohammad Alizadeh-parsnava (16) Mohammad Alizadeh-parsnava (17) Mohammad Alizadeh-parsnava (18) Mohammad Alizadeh-parsnava (19) Mohammad Alizadeh-parsnava (20) Mohammad Alizadeh-parsnava (21) Mohammad Alizadeh-parsnava (22) Mohammad Alizadeh-parsnava (23) Mohammad Alizadeh-parsnava (24) Mohammad Alizadeh-parsnava (25) Mohammad Alizadeh-parsnava (26) Mohammad Alizadeh-parsnava (27)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *