ثبت نام

رضا یزدانی در شبی پر از بغض و غافلگیری

۱
ب

1گزارش گراموزیک از کنسرت رضا یزدانی

گراموزیک:  رضا یزدانی خواننده‌ی محبوب بیش از یک دهه است که کار خود را شروع کرده و سر و صدای موسیقی راک را در فضای رسمی به راه انداخته. همکاری‌های متعدد با سینمایی‌ها و تلویزیونی‌ها هم مزید بر علت شده تا یزدانی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صداهای موسیقی ایرانی باشد.  در روز ۱۹ مهر سال۹۴ و در آستانه‌ی فرا رسیدن ماه محرم، دقیقا در آخرین روزهای مانده از فصل کنسرت‌ها، رضا یزدانی طی ۲ سانس در سالن میلاد به روی صحنه رفت.

ابتدا اعضای بند یزدانی به ترتیب روی صحنه آمدند؛ میلاد عدل (گیتار الکتریک)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، محمد خرمی نژاد ( درامز)، شهروز بزدوده ( کیبورد)، آرش زمانیان‌(گیتار باس) و ایمان جعفری پویان (ساکسیفون) که مدت‌ها است در کنار هم به نواختن موسیقی مشغول اند. سپس یزدانی با همان لباس و استایل همیشگی روی صحنه حاضر شد و قطعه‌ی «سلول شخصی» را خواند. در ادامه قطعات «بانوی من»، «هذیون» و «دنیای وارونه»، «یخبندونای قطبی چشمات»، «آهنگ قدیمی»، «کاشف»، «رفت که رفت» و «تهران طهران» را اجرا کرد.

 بعد از اجرای «تهران طهران»، یزدانی شدیدا تحت تاثیر ترانه قرار گرفت و بغض کرد. در همین زمان کلیپی در سالن به نمایش در آمد که در آن علی اوجی، رضا سورتیجی و گروه موسیقی مشغول گفتگو بودند و در آخر کلیپ، همگی تولد رضا یزدانی را به او تبریک گفتند. یزدانی دیگر اشک‌هایش جاری شد و همه ی سالن دقایقی او را ایستاده تشویق کردند و خواننده‌ی بااحساس دقایقی از روی سن خارج شد و در این فاصله علی اوجی، آقای همه‌فن حریف و مدیر برنامه‌های کاربلد یزدانی، میکروفون را در دست گرفت و سعی کرد جو سالن را گرم نگه دارد. البته با تجربه‌ای که این روز‌ها در برنامه‌ی «خندوانه» به دست آورده، برای اوجی کار چندان سختی به حساب نمی‌آمد.

 در همین حین دکور هم در حال تغییر بود و بعد از چند دقیقه یزدانی دوباره به صحنه بازگشت و گویا سورپرایز‌های این شب تمامی نداشت و یزدانی و گروهش شروع کردند به اجرای آنپلاگد باقی قطعات از جمله «جزر و مد»، «کوچه ملی»، «سیگار پشت سیگار»، «شک می‌کنم»، «شبنم بیداری» و «ترانه های آوانگارد». در ادامه نوبت به تعدادی دیگری از قطعات مانند «حرف‌های بی‌مخاطب»، «ساعت» و «کافه بهشت» رسید که به همان رویه‌ی ابتدایی اجرا شدند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، برنامه با «خلیج فارس» پایان یافت. شهاب حسینی، مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، کامران تفتی، محسن کیایی، آزاده زارعی، لادن طباطبایی، سوزان عزیزی، شبنم فرشادجو، آیدا مصباحی و … هم چهره‌های سرشناس حاضر در این کنسرت بودند.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *