ثبت نام

«دیوید دونالد کالوسیان» در سالن پتروشیمی تبریز به روی صحنه رفت

۸
ب

3گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت «دیوید دونالد کالوسیان» در سالن پتروشیمی تبریز

گراموزیک : تالار پتروشیمی تبریز بار دیگر شاهد اجرای یکی از خوانندگان خوب کشور بود ، دیوید دونالد درحالی ۲۵ و ۲۶ دی بر روی صحنه رفت که به گفته ی خودش این ۲ شب از بهترین شب های عمر او بوده اند !

در سانس دوم این کنسرت در شب اول  اجرا که برخلاف اکثر کنسرت ها ، به موقع شروع شد ، نوازنده ها بروی سن آمدند و دیوید دونالد کنسرت را با اجرای آهنگی زیبا و شنیدنی به نام ” کوچولو” آغاز کرد ! بعد از اجرای اولین اهنگ دوید دونالد بعد از سلام و خوش آمد گویی  با حضار از همه ی افرادی که حاضر بودند تشکر کرد و نوید یک اجرای پر انرژی را به حضار داد . دومین قطعه ، آهنگی ملایم بود و سکوت عجیبی هنگام اجرای این آهنگ در سالن حکم فرما بود .

دیوید دونالد در این کنسرت به اجرای قطعات محبوب خود نظیر خواب ، دنیای دیوونه ، عشقم ، مترسک ، نترس دیگه و… پرداخت که همراهی و همخوانی حاضرین در اجرای اکثریت آهنگ ها خوب و راضی کننده بود .

از اتفاقات جالب این کنسرت میتوان به همخوانی پدر دیوید دونالد با وی در حین یکی اجرای یکی از آهنگ ها ، خواستگاری پسری جوان از یکی از بانوان حاضر در سالن ، حضور اکثر تهیه کنندگان کنسرت تبریزی در کنسرت و اهدای تعداد زیادی گل از طرف مردم به دیوید دونالد اشاره کرد !

شایان ذکر است که مهران فرشباف به عنوان نوازنده پرکاشن ، احمد حسن آبادی کیبورد ، علیرضا طهماسب زاده ویالون ، سیامک رضوی پیانو ، آیدین شکری پرکاشن دوم ، رضا برزگر درامز ، ستار طباطبائی و امین توانافر گیتار کلاسیک و اردا مختار زاده گیتار باس در این کنسرن دیوید دونالد را همراهی میکردند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ندای ایماژ تبریز» به مدیریت آقای « میرزازاده» به روی صحنه رفته است . ضمنا مدیریت اجرایی این کنسرت را آقایان ” رضا کمالی ” و “فرید بیرق” عهده دار بوده اند .

تهیه و تنظیم گزارش : صابر شفائیه

در ادامه ، به تماشای تصاویر این کنسرت از نگاه انز ” عادل شفائیه ” بنشینید !

 منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

6

1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *