ثبت نام

«دنگ شو», تالار وحدت را تمامآ اتاق گوشواره کرد

IMG_3533
ب

IMG_3273گزارش متنی و تصویری گراموزیک از کنسرت گروه «دنگ شو» در تالار وحدت

گراموزیک : گروه موسیقی «دنگ‌شو» در نخستین اجرایش در تالار وحدت، دو قطعه‌ی موسیقی را به افتخار رضا کیانیان نواخت.

در اجرای شامگاه گذشته‌ی گروه دنگ‌شو، ۱۷ قطعه‌ی موسیقایی اجرا شد که از میان آن‌ها دو قطعه‌ی «مرا جای خودم بگذار» و «گرم بخند» به رضا کیانیان – بازیگر باسابقه‌ی سینما و تئاتر – که در سالن حضور داشت، تقدیم شد.

یکی از قطعاتی هم در کنسرت شب گذشته با استقبال از سوی تماشاگران روبه‌رو شد، قطعه‌ای ساخته‌شده «یانی» موزیسین و نوازنده‌ی مشهور پیانو بود. در این قطعه، ساز نی و ساکسیفون هم‌نوازی جالب توجهی را در کنار یکدیگر داشتند.

با وجود آن‌که گروه دنگ‌شو از سازها و سبک‌های خوانندگی سنتی و مدرن در کنار یکدیگر استفاده می‌کند، اجرای آن‌ها در تالار وحدت با استقبال قابل توجهی مواجه شد، به‌گونه‌ای تمام بلیت‌های این اجرا از چند پیش فروخته شده بود. این امر می‌تواند نویددهنده‌ی باز شدن راهی برای اجرای گروه‌های موسیقی با سبک‌های جدید در تالار وحدت باشد که استاندارد‌ترین سالن را برای اجرای کنسرت در اختبار دارد.

 در میان مخاطبان کنسرت دنگ‌شو، زنان همکاری بسیار خوبی با این گروه موسیقی داشتند و در بخش‌هایی که خواننده در انتظار همراهی حاضران می‌ماند، بیشتر شعرها را حفظ بودند و می‌خواندند.

اعضای گروه دنگ‌شو که به اجرای برنامه پرداختند، عبارت بودند از: طاها پارسا شجاع‌نوری (نوازنده‌ی ساکسیفون و خواننده)، سعید آتانی (خواننده)، صبا صمیمی (نوازنده تنبک و کوزه)، خشایار روانگر (نوازنده‌ی درامز)، سام مظاهری (نوازنده‌ی بیس) و شایا شجاع نوری (نوازنده‌ی پیانو). گروه هم‌خوان «درون» نیز در برخی قطعات شرکت داشت.

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید .

منبع : اختصاصی گراموزیک / گزارش متنی : ایسنا

IMG_3197 IMG_3228 IMG_3244 IMG_3260 IMG_3273 IMG_3331 IMG_3333 IMG_3354 IMG_3441 IMG_3463 IMG_3523 IMG_3533 IMG_3541 IMG_3545 IMG_3550 IMG_3565 IMG_3577

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *