ثبت نام

در کنسرت تنکابن «مازیار فلاحی» سیل آمد!

۲
ب
5
کنسرت مازیار فلاحی در تنکابن

مازیار فلاحی هوادارانش را سورپرایز کرد.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت مازیار فلاحی در تنکابن
گراموزیک: شب گذشته مازیار فلاحی در شهر زیبا و شمالی تنکابن به روی صحنه رفت و برای مخاطبین شمالی خود به اجرای برنامه پرداخت. در ساعات باقی مانده تا شروع اجرا, باران شدید و سیل آسایی شروع به باریدن کرد که موجب شده بود تمامی مردم برای رفتن به داخل سالن لحظه شماری کنند!
فلاحی با قطعه “آخرین نفس” به روی استیج آمد و با شور و شوق فراوان هوادارانش در همان لحظه های نخستین دیده میشد. سپس کار خود را با خواندن قطعات “مجنون لیلی”, “قلب یخی” “قربون مست نگاهت” و “عکس یادگاری” ادامه داد.
نکته ی عجیب در اجرای فلاحی همراهی تمام هوادارانش یک صدا با او بود.در اواسط اجرا هواداران مازیار فلاحی با سورپرایز او مواجه شدند! فلاحی تلفن همراه خود را به سمت مردم گرفت و از آنها خواست که با او همخوانی کنند.
سپس فلاحی رو به حاضرین گفت “اینجا شمال و بارونه و در نتیجه همه ی مردم اینجا عاشق هستند” و قطعه ی “بازم بارون” اجرا شد.
و در  آخر کنسرت به یاد “مرتضی پاشایی” ترانه ی “نگران منی” را با همراهی مردم خواند.
نوازندگانی همچون پیانو و کیبورد: نوید اسکندر, گیتار: سهیل بیانیمهر, گیتار باس: میلاد جوزی, پرکاشن: امین قاسمی, درامز: آشور مرادیان, ویولون: بابک ایمانی, آکاردئون: داوود جعفری فلاحی را همراهی کردند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مها» به مدیریت عرفان پرقوه به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: آرین تیموری

منبع: اختصاصی گراموزیک

1 8 7 4 5 6 3 2

دیدگاه ها

  • متین جولای 28, 2015 :: 09:21
    0 0

    دیروز ۹۴/۵/۵ اقای مازیار فلاحی در لاهیجان کنسرت داشتن… عوامل گرداننده کنسرت بلیطهایی که ما از قبل خریده بودیمو ازاد به کسان دیگه هم فروختن و مارو به سالن راه ندادن و گفتن که صندلیها پر شده… به نظر شما اسم این کار چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *