ثبت نام

درد و دل «رضا صادقی» با رئیس جمهور

۱۳۳۸۱۲۹۸_۱۷۳۰۳۸۳۰۰۷۲۰۹۷۷۱_۱۰۵۵۶۷۲۶۳۹_n
ب

درد و دل «رضا صادقی» با رئیس جمهور13381298_1730383007209771_1055672639_n

پارس نوا: «رضا صادقی» هنرمند جنوبی کشورمان با انتشار متنی، از رئیس جمهور کشورمان تقاضایی داشته است. این نامه در خصوص طرح انتزاع پنج روستا از استان هرمزگان و الحاق به لامرد فارس می باشد که شرح این نامه در ذیل آمده است:

هرمزگان با هر وجبش هرمزگانه ، با تفاوت لهجه ها و لباسها و درختها و ساحلهـاش … استانى همیشه مهربان که میزبان تمام مردم ایران بوده با لبخندش و گرماش و موسیقى هاش … هرمزگان جارى در رگ هر جنوبى مثل خونه .. اقایان این پاره پاره کردن تن و روح جنوب فقط جامعه اى پر از نشاط رو تبدیل به مردمانى بغض الود و پر خشم میکنه، سالها محرومیت و کمبود و هزار مشکل لبخند رو از مردم من نگرفت .. اما این ماجرا یعنى زخمى که سالها و سالها اه و خشم و غم بر پیشانى اهل جنوب خواهد گذاشت …
این پاداش مردمى نیست که از وجب به وجب خلیج فارس با پوست و گوشت و روحشون حفاظت کردن ، مردمى که با همه وجود و ایمان وطن پرستن. مردمى با ایمان که خداشون و از زیبایى دریا میشناسن … ( نماینده هاى استانم با شما هستم … )
اگه واقعا صدایى از شما نشنویم من شخصا تاسف خواهم خورد که شماها به نام مردم استان وارد مجلسى شدید که جاى حرف مردمه ….
اقاى رئیس جمهور از شما به عنوان مردى اندیشمند که تدبیر رو به جامعه با امید القا کردید به عنوان یک هنرمند جنوبى و یک ایرانى جنوبى تقاضا میکنم نگذارید استانم و مردمم را غمگین و غصه دار کنند!

رضا صادقى یک هنرمند هرمزگانى

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *