ثبت نام

دانلود قطعه «هنوز تورو میخوام» با صدای علیرضا الیاسوند

AlirezaElyasvand-HanouzToRoMikham
ب
AlirezaElyasvand-HanouzToRoMikham
علیرضا الیاسوند

دانلود قطعه «هنوز تورو میخوام» با صدای علیرضا الیاسوند

گراموزیک: علیرضا الیاسوند جوانترین خواننده و نوازنده ی موسیقی پاپ تازه ترین اثر موسیقیایی خود را با نام «هنوز تورو میخوام» منتشر کرده است.

این قطعه تماما ساخته ی خود الیاسوند می باشد و در سرودن این قطعه با «آرش متعرفی» و در ساخت ملودی با «مهدی نوراللهی» همکاری کرده است.

بیوگرافی علیرضا الیاسوند

علیرضا الیاسوند متولد ۱۳۷۲ ، تهران. فعالیت هنری خود را از سن ۸ سالگی با نوازندگی گیتار کلاسیک آغاز و پس از ۴ سال آن را زیر نظر استاد شهرام فقیهی به اتمام رساند. از سن ۱۳ سالگی نزد استاد امیر مقدم شروع به آموختن نوازندگی گیتار الکتریک کرد و با تلاش شبانه روزی این دوره را نیز در مدت کوتاهی به پایان رساند.
اولین کنسرت رسمی وی به عنوان نوازنده ، خواننده و رهبر ارکستر در سال ۱۳۹۰ به همراه ۳ نوازنده دیگر در شهر سنندج برگزار شد. پس از آن به رهبری استاد خمصه پور کنسرت دیگری را دانشگاه صنعتی شریف برگزار کرد.

پس از آشنایی با استاد علی ثابت به گروه محسن یگانه اضافه شد و در بیش از ۶۰ اجرای محسن یگانه در سراسر کشور نوازندگی گیتار الکتریک و کلاسیک گروه او را بر عهده داشت. هم اکنون نیز به  عنوان نوازنده ثابت گیتار الکتریک گروه مهدی احمدوند را همراهی میکند.

همکاری با امیرحسین رضایی، امیر بابایی، آرش متعارفی و سعید شمس آغاز فعالیتهای او در عرصه خوانندگی را در بر داشت و اولین آلبوم رسمی او به زودی با همکاری بزرگان موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

در ادامه قطعه «هنوز تورو میخوام» را از پایگاه گراموزیک دانلود و دریافت نمایید.

دانلود نسخه اصلی قطعه هنوز تورو میخوام

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *