ثبت نام

دانلود بازخوانی قطعه «اگه روزی تو نباشی» با صدای مهدی جاور

IMG_20150703_171754
ب
IMG_20150703_171754
مهدی جاور-اگه روزی تو نباشی

بازخوانی قطعه «اگه روزی تو نباشی» با صدای مهدی جاور منتشر شد.

گراموزیک:  جاور در خصوص انتشار این قطعه عنوان کرد: ” من با آهنگ «اگه روزی تو نباشی» بزرگ شده ام که امیر آرام به زیبایی آن را اجرا کرده  است. ما دهه شصتی ها با موسیقی خاص آن دهه بزرگ شده ایم و من همیشه دوست داشته ام بسیارى از آهنگ هاى آن روزها را که کمتر شنیده شده اند و به قول خودم ،سوخته اند  را بازخوانی کنم . از جمله همین آهنگ اما با فضای موسیقی مدرن.”

 وی در خصوص همکاری اش با بهزاد شیرزادی به عنوان تنظیم کننده گفت: ” این آهنگ چند بار تنظیم شد اما هیچ کدام مورد قبول من نبود تا در نهایت تنظیم بهزاد شیرزادی آن چیزى شد که من دوست داشتم . ضبط وکال برای ماکت این آهنگ حدود پنج دقیقه طول کشید و من بدون قطع ، آن را خواندم تا تنظیم برای ضبط نهایی وکال آماده شود. پس از اتمام تنظیم به این نتیجه رسیدیم که احساس وکال اولیه  خوب است و از همان برای انتشار استفاده کردیم. بعد از میکس، قطعه به آرش پاکزاد سپرده شد تا مستر را انجام بدهد و مثل همیشه کارش را طوری انجام داد که در نظر داشتم. امیدوارم هوادارانم این قطعه را بشنوند و لذت ببرند.”

 مهدی جاور در ادامه صحبت های خود، به فعالیت های اخیرش در حوزه موسیقی پرداخت و گفت: ” به زودی با فضای کاملا متفاوت به کارم ادامه می دهم. سبکی از موسیقی که نمونه آن را در مارکت ایرانی نداریم که البته با ریسک همراه خواهد بود ولی یقین دارم مخاطبین زیادی خواهد داشت. منتظر آهنگ های بعدی من باشید.”

در ادامه قطعه «اگه روزی تو نباشی» را از پایگاه گراموزیک شنیده و دانلود نمایید.

دانلود قطعه اگه روزی تو نباشی

منبع: گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *