ثبت نام

«خداحافظ» پنجمین و آخرین آلبوم گروه «آریان» منتشر شد

۵۵۲۵۶_۶۳۵۶۱۵۹۴۱۱۵۴۱۹۲۲۹۵_l
ب

Arian-Band-Goodbye«خداحافظ» پنجمین و آخرین آلبوم گروه «آریان» منتشر شد.

گراموزیک-مهدی کیهانی : صبح امروز ۱۹ اسفندماه آخرین آلبوم گروه موفق «آریان» با نام «خداحافظ» منتشر و در سراسر کشور توزیع شد .

در پانزدهمین سال از فعالیت گروه موفق و پر طرفدار «آریان» با آلبوم «خداحافظ» که توسط گروهی که دیگر کاملآ تجزیه شده و با باقیماندگان آریان یعنی «علی پهلوان»، «پیام صالحی»، «شراره فرنژاد»، «سیامک خواهانی»، «ساناز کاشمری» و «علیرضا طباطبایی» تولید شد, متوقف شده است .

«خداحافظ» شامل ۱۱ قطعه به نام های برگرد, بیشتر, دلتنگی ها, فاصله, دلم برات تنگ شده, تو موندی و من, نمیدونم, تو که با من باشی, بعد تو, تو چشمای من نگاه کن و تا ابد می باشد که هشت قطعه آن از ساخته‌های علی پهلوان، دو قطعه از ساخته‏‌های شراره فرنژاد و یک قطعه هم از کارهای سیامک خواهانی است. شهاب حسینی، فرشاد فارسیان و سعید مدرس در غیاب نینف امیرخاص وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را به عهده داشته‏‌اند و امیر تفرشی قطعات را میکس و مستر کرده است.

فرزاد فخرالدینی و بابک صفرنژاد نوازندگان حرفه‏‌ای گیتار الکتریک و هارمونیکا (سازدهنی) به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم حضور دارند.

شایان به ذکر می باشد آلبوم «خداحافظ» تحت امتیاز موسسه ی فرهنگی هنری «ترانه شرقی» و با حمایت LG تولید و به همت موسسه ی هنر اول در سراسر کشور توزیع شده است .

علاقه مندان به خرید اینترنتی می توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت بیپ تونز اقدام به خرید این آلبوم نمایند .

پایگاه گراموزیک ضمن تبریک به گروه آریان و مولفین این اثر از کاربران خود تقاضا دارد جهت حمایت از حقوق مادی و معنوی مولفین این اثر اقدام به تهیه نسخه اورجینال این اثر نمایند .

منبع : اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

Arian-Band-Goodbye
کاور آلبوم خداحافظ – گروه آریان
002_0
کاور آلبوم خداحافظ – گروه آریان
003
کاور آلبوم خداحافظ – گروه آریان
55256_635615941154192295_l
کاور آلبوم خداحافظ – گروه آریان

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *