ثبت نام

خانه موسیقی برای برپایی جشن سالانه‌اش آماده می‌شود

۵۷۳۴۶۲۲۰
ب

خانه موسیقی برای برپایی جشن سالانه‌اش آماده می‌شود

پارس نوا: هیئت مدیره خانه موسیقی ۱۴ شهریورماه با بررسی برنامه‌های جشن سالانه این نهاد، تشکیل جلسه داد.

 به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، این جلسه با حضور سیدمحمد میرزمانی (رئیس هیئت مدیره)، داود گنجه‌ای، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، مسعود شعاری، بهداد بابایی، حمیدرضا نوربخش (از اعضای هیئت مدیره) و حمیدرضا عاطفی (معاون اجرایی) برگزار شد.

در ابتدا، احمدعلی وفایی – معاون مالی خانه موسیقی – گزارشی از وضعیت مالی را برای اعضای هیئت مدیره خواند و با اشاره به تنگناهای مالی، بویژه در آستانه برگزاری جشن خانه موسیقی، از رئیس و دیگر اعضای خانه خواست تا نسبت به تامین منابع مالی این نهاد توجه ویژه داشته باشند.

سیدمحمد میرزمانی نیز با اشاره به لزوم درآمدزا کردن خانه موسیقی و همچنین ترغیب اعضا نسبت به پرداخت حق عضویت خود، گفت: امیدوارم درآینده، خانه موسیقی به خودکفایی مالی برسد.

همچنین در این جلسه، اعضای هیئت مدیره طبق دستور جلسه قبل از تعطیلات مردادماه به بررسی گزینه‌های تصدی پست مدیرعاملی خانه موسیقی پرداختند و در نهایت، با توجه به نزدیک بودن جشن سالانه این نهاد، به اتفاق آرا از حمیدرضا نوربخش خواستند برای پیشبرد امور اجرایی و مدیریت، تا برگزاری جشن در نیمه اول مهرماه همچنان قبول مسئولیت کند.

حمیدرضا نوربخش نیز با تشکر از حسن نظر اعضا، گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای جشن هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران از بزرگداشت‌ها، چهارمین دوره معرفی کتاب برتر موسیقی، اجراهای موسیقی و … ارائه کرد.

در پایان جلسه، اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن سالگرد تاسیس تنها نهاد صنفی موسیقیدانان، به عنوان نمادی از اتحاد و همدلی اهالی موسیقی در راستای رشد و اعتلای این هنر شدند و از همه اعضا خواستند تا همکاری لازم را با این نهاد برای برگزاری جشن سالانه داشته باشند.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *