ثبت نام

خاطره بازی حمید حامی با هوادارانش در تهران

hami.teh (18)
ب

خاطره بازی حمید حامی با هوادارانش در تهرانhami.teh (18)

پارس نوا: حمید حامی خواننده ی نام آشنای نسل اولی های موسیقی پاپ ایران که بعد از سالها سکوت و دوری از  دنیای موسیقی به تازگی با هوارادان خود آشتی کرده است در ۲۸ اردیبهشت سال جاری بروی صحنه ی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه پرداخت .

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده به صورت تک سانس برگزار شد.

در ابتدا حمید حامی به همراه رضا تاجبخش و حسن فرهانی به اجرای ترک “هم بغض من ” که ترانه ی فیلم “به خاطر سوگند” نیز می باشد پرداخت و پس از سلام احوالپرسی با حضار ترک دوم خود با نام “سفر” را اجرا کرد.

حمید حامی پس از اتمام هر ترانه شاعر و تنظیم کننده آن قطعه و هم چنین یکی از نوازنده های گروه ارکستر خود را که بعضی از آن ها از سالهای دور با وی همکاری می کردند را معرفی می کرد.

یکی از نکات جالب توجه این کنسرت این بود که بعد از درخواست اجرای یک ترک از سوی حضار حامی قسمتی از آن ترک را برای آنها اجرا می کرد .

ترک “خداحافظ” و “زمستان” از جمله همین درخواست های حاضرین در سالن بودند .

در میانه اجرا حامی برادرزاده پنج ساله ی خود را بروی استیج آورد و توضیح داد که با عشقی که به او داشته توانسته این چند سال افسردگی را تحمل کند و هم چنین دو قطعه خود را در حضور او اجرا کرد که یکی از آنها ترانه “لالایی ” بود که به همه ی پدران و مادران تقدیم شد.

پس از استراحت چند دقیقه ای حمید حامی با ترک پر طرفدار “غزل” به روی صحنه آمد . دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت عبارت بودند از “ماهی تنگ بلور”،”یاد من باش”،”گل مینا”،”لیلای من “،”طلایه دار”،” فقط نگاه می کنم “،”شب نقاشی”و “گلایه”.

ترانه پور یوسف(فلوت)،سعید برادران(پرکاشن)، رضا رحمانی (گیتار اکوستیک)،مجید بررومند (گیتار بیس)،رامین زواری (درام)، حسین شربفی (ترومبون)،بنیامین بیانی (ساکسیفون)،حسن فرهانی (ترومپت)،عمادرضا نکویی(ویولن )،رضا تاجبخش (رهبر ارکستر و پیانو) نوازندگانی بودند که حمید حامی را در کنسرت همراهی می کردند .

شاید کمتر کسی بتواند پس از شنیدن نام حمید حامی به یاد زنده یاد بابک بیات نیفتد و به حق حامی بارها و بارها از استاد خود یاد کرد و خودرا مدیون محبت های وی دانست .

ترانه پرطرفدار ” دلم گرفت” پایان بخش این کنسرت بود که با همخوانی بی نظیر حضار در سالن به زیبایی هرچه تمام تر اجرا شد .

بهاره رهنما ،بابک صحرایی ،سپهرداد یزدانی ،میثم دهفان(مدیر برنامه )،مهدی محمدی ، علی رضا قرایی منش، نیکان، امیر عباس گلاب ،هدی زین العابدین،کامران بختیاری (طراح لباس)،هومن جوادی،علی فرهنگی  مهمانان این کنسرت بودند که مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند .

در پایان از طرف تیم خبری پارس نوا تشکر ویژه ای داریم از شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین و هم چنین آقای پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی که نهایت همکاری را با ما در تهیه هرچه بهتر این گزارش داشتند .

در ادامه از نگاه لنز ‘مرتضی محمدی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

hami.teh (1) hami.teh (2) hami.teh (3) hami.teh (4) hami.teh (5) hami.teh (6) hami.teh (7) hami.teh (8) hami.teh (9) hami.teh (10) hami.teh (11) hami.teh (12) hami.teh (13) hami.teh (14) hami.teh (15) hami.teh (16) hami.teh (17) hami.teh (18) hami.teh (19) hami.teh (20) hami.teh (21) hami.teh (22) hami.teh (23) hami.teh (24) hami.teh (25) hami.teh (26) hami.teh (27) hami.teh (28) hami.teh (29)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *