ثبت نام

حواشی جنجالی امیر تتلو در اولین کنسرتش در گرجستان

کنسرت-امیر-تتلو-پارس-نوا
ب

پارس نوا: امیرحسین مقصودلو با نام هنری «امیر تتلو» که گاه گاهی خبر ساز می شود اولین کنسرت خود را در تفلیس گرجستان برگزار کرد و به آرزوی دیرینه اش رسید. این در حالی است که او هیچوقت در ایران موفق به فعالیت رسمی نشد.

 امیر تتلو پس از ۱۶ سال بالاخره به آرزوی خود رسید و توانست اولین کنسرت خود را در چهارم فروردین ۱۳۹۸ در تفلیس با حمایت کمپانی آونگ در حدود ۳ ساعت و نیم برگزار کند که بسیار مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت و همچنین حواشی زیادی را نیز به همراه داشت به گونه ای که امیر تتلو را به صدر اخبار تمامی رسانه های کشور رسانده است.

نکته جالب کنسرت آن جا بود که تتلویی که به سبب بی حرمتی به زنان دچار حواشی زیادی شده بود، تمام اعضای بَندش به جز رهبر ارکستر خود را از میان زنان انتخاب کرده بود تا به نوعی جبران مافات کرده باشد، نکته بعدی این که اواخر وقت در میان اجرا حرف زد، از الفاظ بسبار رکیک استفاده کرد و البته مخاطبانش هم با او همراهی کردند.

شاید این که او روی سِن اجرا و جلوی چشمان همه ماری جوآنا استعمال کرد هم جالب توجه باشد و البته از تتلو با توجه به سلسله رفتارهایش خیلی عجیب هم نباشد.

تتلو تا چند ماه پیش در ایران حضور داشت و اصطلاحا به شکل زیرزمینی فعالیت هنری می کرد اما در دو سال آخر دست به کارهای عجیبی زد؛ از خواندن بر عرشه‌ی یک ناو ارتشی در حمایت از انرژی هسته‌ای، تا دیدار با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در جریان تبلیغات انتخاباتی در انتخابات سال گذشته و همینطور شرکت در جشن خبرگزاری فارس.

در نهایت اجرای امیر تتلو که جدا از تعداد قابل توجهی از حاضرین در سالن لایو کنسرت را هم حداقل شانزده هزار نفر تماشا کردند حواشی بسیار زیادی در فضاهای مجازی بخصوص اینستاگرام همراه داشت.

او در کنسرت خود بسیار آزاد صحبت کرد و حرف های زشت خود را، آزادی بیان خواند. که بسیاری از کاربران حرف های زشت و بی ادبانه اش را واقعیت درون او می دانند و معتقدند این حقیقت درون انسان های بسیاری است که تنها در جمع های دوستانه و یا به دور از چشم دیگران می توان آنها را مشاهده کرد و در حالی که همه در حال پنهان کردن حقیقت خودشان هستند “تتلو” این چنین واقعیت خود را نمایان می کند.

کاربران بسیاری که کنسرت او را به صورت زنده مشاهده کردند، عقیده دارند او نه تنها خودش بوده بلکه عاشقانه برای طرفدارانش می خواند و از پلی بک نیز استفاده نکرد.

نظر برخی از کاربران این می باشد که “تتلو” در اجرای کمدی بسیار توانمند است چرا که بسیار عالی طرفداران خود را سرگرم می کرد و آنها را می خنداند.

اندکی از کاربران نیز به این نکته که به او در “ایران” فرصت داده نشد و اینکه او مجبور شد در کشور بیگانه برای طرفدارنش اجرا داشته باشد اشاره کردند و ابراز تاسف کردند.

 

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *