ثبت نام

حامد طاهری از قطع همکاری با مهدی احمدوند خبر داد

۵۰۵۹۱۰۷-۴۱۶۶-l
ب

5059107-4166-lحامد طاهری از قطع همکاری با مهدی احمدوند خبر داد

پـارس نـوا: حامد طاهری نوازنده و آهنگساز نام آشنای موسیقی پـاپ که رهبری ارکستر مرتضی پاشایی را برعهده داشته در طول ماه های اخیر رهبری ارکستر «مهدی احمدوند» را برعهده داشت.

مهدی احمدوند در طول این مدت از خوانندگان پرکار حوزه موسیقی به شمار می رفت که به همراه ارکستری به رهبری حامد طاهری توانست اجراهای موفقی را از خود به نمایش بگذارد. در اتفاقی عجیب در چند روز گذشته طی یک مطلب سربسته حامد طاهری در صفحه ی اینستاگرام خود از قطع همکاری با «مهدی کرد» خبر داد.

پس از پیگیری های خبرنگار رسانه «پارس نوا» طی یک مکالمه تلفنی, طاهری ضمن تایید این خبر توضیح داد: دوست ندارم جنجال تازه ای بوجود بیاید، وقتی خبر قطع همکاری ارکسترم با مهدی احمدوند را در صفحه اینستاگرام خودم منتشر کردم، بیشمار پیغام و کامنت داشتم که دلیل این قطع همکاری را پرسیده بودند. خداروشکر من هم در بین طرفداران مرتضی که خانواده خاص هستن و هم در بین مخاطبین مهدی احمدوند که عشق اولیا هستند از محبوبیت و وجهه خوبی برخوردارم.
طاهری در ادامه افزود: مسئله قطع همکاری به هیچ وجه به مهدی کرد مرتبط نبود. من به دلیل اختلاف سلیقه در حوزه ساخت و تولید موسیقی از مهدی احمدوند جدا شدم. مهدی کرد و مهدی احمدوند هر دو از عزیزان من بوده و هستند و عدم همکاری ما نشانه اختلاف در حوزه دوستی و روابطمان نیست.

همچنین طاهری در انتها خبر داد صحبت هایی برای همکاری جدید داشته که به زودی اخبار قطعی از رسانه «پارس نوا» اطلاع رسانی خواهد شد.

عکس: علیرضا هاشمی

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *