ثبت نام

حامد طاهری از فعالیت های اخیر خود خبر داد

morteza pashaei-hamed taheri
ب

morteza pashaei-hamed taheriحامد طاهری: مشغول تولید قطعات شهاب شکروی و علیرضا الیاسوند هستم

پارس نوا: حامد طاهری آهنگساز و تنظیم کننده ی نام آشنای موسیقی کشور که پیش تر رهبری ارکستر خواننده ی فقید مرتضی پاشایی و مهدی احمدوند را برعهده داشت از فعالت موسیقیایی خود خبر داد.

حامد طاهری که بیشتر بصورت رهبر ارکستر در مارکت موسیقی حضور داشته در روزهای جاری بیش از پیش تمرکز خود را به روی تهیه کنندگی خوانندگان جوان قرار داده. طاهری طی صحبتی کوتاه گفت: این روزها در حال تولید آثار دو خواننده ی جوان شهاب شکروی و علیرضا الیاسوند می باشم.

طاهری افزود: قطعه ای به نام «سلفی» و با صدای علیرضا الیاسوند در ژانر آر اند بی منتشر شده. البته این فضا کمتر در موسیقی ایران دیده شده که من سعی دارم به شکل اختصاصی به روی ژانر آر اند بی کار کنم و این سبک رو با گوش مردم آشنا کنم.

همچنین با شهاب شکروی که شاگرد ارشد استاد هوشنگ ظریف هستند و نوازنده ی تار بسیار قوی هستند. در حال تولید قطعات تلفیقی بسیار خوبی هستیم که به زودی منتشر خواهند شد.

همچنین حامد طاهری در انتها از همکاری با یک خواننده ی نام آشنا در حوزه ارکستر خبر داد که به زودی اخبار تکمیلی از رسانه پارس نوا منتشر خواهد شد.

در ادامه بازخوانی قطعه «رنگ آفتاب بهار» با صدای «شهاب شکروی» و تنظیم دکتر حامد طاهری را از پایگاه پارس نوا شنیده و دانولد نمایید.

دانلود نسخه اصلی قطعه رنگ آفتاب بهار

منبع: اختصاصی پارس نوا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *