ثبت نام

حالم خوبه, در صدمین کنسرت بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh-parsnava (20)
ب

Babak Jahanbakhsh-parsnava (13)رونمایی از آلبوم “حالم خوبه ” در صدمین کنسرت بابک جهانبخش در تهران

پارس نوا: بابک جهانبخش نخستین کنسرت خود پس از انتشار آلبوم «حالم خوبه» را در تهران بروی صحنه برد.

قطعه پر هیجان “حالم خوبه” از تازه ترین آلبوم جهانبخش که به همین نام می باشد قطعه آغازین این اجرا بود که پس از آن جهانبخش با هواداران خود لحظاتی صحبت کرد و اظهار داشت که : امشب برایم به سه دلیل حال و هوای متفاوتی دارد، اول به دلیل سیستم صوتی جدید سالن ، دوم به دلیل اولین اجرا پس از انتشار آلبوم و آخرین دلیل مصادف بودن با صدمین سانس کنسرت در تهران.

جهانبخش قطعات “اکسیژن” و ” مدار بی قراری ” را از دو آلبوم گذشته خود در ادامه اجرا کرد و پس از آن با معرفی محسن رجب پور از گذشته های دور یاد کرد و گفت:آقای رجب پور اولین کسی بود که به من اعتماد کرد و آلبوم “چی شده” را روانه بازار کرد.

مهدی رحمتی دروازبان باشگاه استقلال تهران مهمان بعدی کنسرت بود و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

جهانبخش پس از اجرای قطعه ای دیگر از آلبوم ” حالم خوبه” با نام “پاییز” ابراز امیدواری کرد که این آلبوم هم مانند آلبوم “مدار بی قراری ” مورد استقبال هوادارانش قرار بگیرد.

قطعات “تقدیر”،”دوست دارم “،”حالم خرابه “،”چی شده “،”تسلیم “،”شاید”،”بارون” در ادامه به زیبایی هرچه تمام تر اجرا شدند. یکی از نکات قابل توجه این کنسرت استقبال خوب هواداران بابک جهانبخش از ترک های جدید بود که به خوبی با آن همخوانی می کردند .

مهران فرشباف (پرکاشن)، نیما حمیدی (درام )، کسری خدیور(ویولن)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، بابک ریاحی پور(گیتار بیس و سرپرست گروه)، رضا تاجبخش ( پیانو و رهبر گروه )،  انوشیروان تقوی (پیانو ) نوازندگانی بودند که بابک جهانبخش را در این اجرا همراهی می کردند .

شراره فرنژاد،سامان امامی ،امیر مسعود میر دامادی و محمدرضا عقیلی دیگر مهمانان ویژه ی این کنسرت بودند که مورد تشویق حضار قرار گرفتند .

قطعه ملایم و پرطرفدار “برف” پایان بخش یک صدمین سانس کنسرت بابک جهانبخش در تهران بود.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده در ۲۹ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس برگزار شد .

در پایان کادر خبری رسانه پارس نوا از شرکت اکسیر نوین و آقای پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی این موسسه که نهایت همکاری را با ما در تهیه هر چه بهتر این گزارش داشتند, کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

عکاس: مرتضی محمدی

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram

Babak Jahanbakhsh-parsnava (1) Babak Jahanbakhsh-parsnava (2) Babak Jahanbakhsh-parsnava (3) Babak Jahanbakhsh-parsnava (4) Babak Jahanbakhsh-parsnava (5) Babak Jahanbakhsh-parsnava (6) Babak Jahanbakhsh-parsnava (7) Babak Jahanbakhsh-parsnava (8) Babak Jahanbakhsh-parsnava (9) Babak Jahanbakhsh-parsnava (10) Babak Jahanbakhsh-parsnava (11) Babak Jahanbakhsh-parsnava (12) Babak Jahanbakhsh-parsnava (13) Babak Jahanbakhsh-parsnava (14) Babak Jahanbakhsh-parsnava (15) Babak Jahanbakhsh-parsnava (16) Babak Jahanbakhsh-parsnava (17) Babak Jahanbakhsh-parsnava (18) Babak Jahanbakhsh-parsnava (19) Babak Jahanbakhsh-parsnava (20) Babak Jahanbakhsh-parsnava (21) Babak Jahanbakhsh-parsnava (22) Babak Jahanbakhsh-parsnava (23) Babak Jahanbakhsh-parsnava (24) Babak Jahanbakhsh-parsnava (25) Babak Jahanbakhsh-parsnava (26) Babak Jahanbakhsh-parsnava (27) Babak Jahanbakhsh-parsnava (28) Babak Jahanbakhsh-parsnava (29) Babak Jahanbakhsh-parsnava (30) Babak Jahanbakhsh-parsnava (31) Babak Jahanbakhsh-parsnava (32) Babak Jahanbakhsh-parsnava (33) Babak Jahanbakhsh-parsnava (34) Babak Jahanbakhsh-parsnava (35) Babak Jahanbakhsh-parsnava (36) Babak Jahanbakhsh-parsnava (37) Babak Jahanbakhsh-parsnava (38) Babak Jahanbakhsh-parsnava (39) Babak Jahanbakhsh-parsnava (40) Babak Jahanbakhsh-parsnava

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *