ثبت نام

تور اروپا مازیار فلاحی برگزار می شود

۴۴۱۳۶۹۷۳۹۶۴۷۳
ب
4413697396473
تور اروپا مازیار فلاحی

تور

تور اروپا مازیار فلاحی طی دو هفته برگزار می شود

گراموزیک: مازیار فلاحی خواننده نام آشنای موسیقی پاپ به زودی برای برگزاری یک تور به اروپا سفر می کند. خواننده آلبوم «ماه هفتم» در هفتمین ماه سال به اروپا سفر می کند تا با ایرانی های مقیم آلمان، سوئد و انگلستان دیدار کند.

فلاحی ۲۵ سپتامبر (سوم مهر) در شهر مالموی سوئد به روی صحنه خواهد رفت. فردای آن روز به آلمان سفر می کند تا در شهر کلن روی صحنه برود. دوباره به سوئد بازخواهد گشت تا شب ۲۷ سپتامبر در پایتخت این کشور یعنی استکهلم کنسرتی را برگزار کند. سپس حدود دو هفته استراحت خواهد کرد تا شب ۹ اکتبر (۱۷ مهر) در فرانکفورت آلمان اجرا داشته باشد. سپس از آلمان به انگلستان سفر خواهد کرد تا شب ۱۰ اکتبر در لندن کنسرتش را برگزار کند. شب بعد هم به منچستر سفر می کند تا برای ایرانیان مقیم این شهر اجرا کند.

به این ترتیب او با شعار تبلیغاتی «عاشقانه ها را پایانی نیست» بیش از دو هفته در اروپا خواهد بود و شش اجرا در سه کشور مختلف قاره سبز برگزار خواهد کرد. فلاحی پیش از سفر به اروپا دو قطعه جدید هم منتشر خواهد کرد.
همچنین گفتنی است که احتمالا مازیار فلاحی تور امریکای شمالی خود را نیز پس از تور اروپا برگزار خواهد کرد که البته هنوز قطعی نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *