ثبت نام

ترانه سرایی برای خوانندگان لس آنجلسی, واکنش جالب اخبار ۲۰:۳۰

۱۲۳۳۳
ب

12333

گزارش اخبار ۲۰:۳۰ از کارگاه شعر «مونا برزویی» در دانشگاه علامه طباطبایی

گراموزیک: اخبار ۲۰:۳۰ که از شبکه دوم صداوسیما هر شب به روی آنتن ها می رود امشب با پخش گزارشی چند پهلو, بر روی نام یکی از ترانه سراهای بنام موسیقی کشور رِژه رفت.

این گزارش با جمله  “معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برای دانشجویان علاقه مند یک کلاس شعرسرایی برگزار کرده که استاد این کلاس در کمال تعجب یکی از ترانه سرایان خوانندگان لس آنجلسی است …!” شروع شد و در ادامه با پخش ویدئو «حالم عوض میشه» با صدای شادمهر عقیلی و عکس های مونا برزویی در کنار شادمهرعقیلی و یغما گلرویی, تلاش در نامتعارف نشان دادن این شاعر داشت.

در ادامه, این گزارش برای تحلیل بهتر حرفای خود,  بدون هیچ شفاف سازی و هیچ استنباطی با جمله  ” کسی که با شاعران بسیاری که ضد نظام و حتی ضد اسلام شعرسرایی کرده اند همراه و رفیق است و برایشان تبلیغ می کند و از این سو نیز ممنوع الکار است … !” تمام تلاش خود را برای سیاه نشان دادن کارنامه کاری این ترانه سرا و شاعر بااخلاق کشور کرده یود.

در پایان پایگاه گراموزیک با مرور این گزارش تنها به چند سوال می رسد که هدف از انتشار همچین خبری در اخبار ۲۰:۳۰ چیست؟    چرا در این گزارش هیچ اثر ضد نظام و ضد اسلام یا حتی غیر متعارف از این ترانه سرا (اثری با این ویژگی ها تاکنون از این هنرمند منتشر نشده) به نمایش گذاشته نشده و تنها با اتکا بر دوستی ها و همکاری های ایشان سعی بر بد جلوه دادن کارنامه کاری این هنرمند شده؟     اگر مونا برزویی از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد ممنوع الکار و یا شاید مردود یا باطل است, چرا کتاب ترانه این هنرمند با نام «تقدیر» چندی پیش بصورت رسمی منتشر شده است؟

 منبع: گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *