ثبت نام

ترافیک کنسرت های نوروزی در مازندران

۸۲۴۸۶۲۳۳-۷۱۵۲۶۵۶۰۱۵۶
ب

پارس نوا: نوروز سال ۹۸ همانند سایر سال ها برگزاری کنسرت‌هایی متفاوت همراه می‌شود که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها کنسرت‌های پاپ هستند.

کنسرت‌های پاپ در شهرستان‌ها پررنگ به نظر می‌رسد. علاوه بر کنسرت‌های تهران قرار است اجراهایی با نام «جشنواره نوروزی» در شهرهایی مانند کیش، قشم و استان گیلان و بخصوص در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شود. از طرفی شهرهایی مانند گرگان، اصفهان و چابهار نیز میزبان کنسرت‌های موسیقی در نوروز خواهند بود.

حامد همایون، هوروش‌بند، گروه چارتار، سینا شعبانخانی، شهرام شکوهی، احسان خواجه‌امیری، بابک جهانبخش، اشوان، حمید هیراد، فرزاد فرزین، گروه سون، امید حاجیلی، محمد علیزاده، بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده و… کنسرت‌های نوروزی خود را در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهند کرد.

استان مازندران از بین استان ها بیشترین سهم را از کنسرت ها دارد و در تمامی شهرها شاهد تردد اجراها هستیم که در شهرهای آمل، محمودآباد، رامسر، چالوس، کلارآباد،بابلسر، نوشهر و ساری برگزار می شود.

جشنواره نوروزی آمل

جشنواره نوروزی آمل با ۵ شب اجرا در سالن اریکه آریایی آمل به روی صحنه می رود.

بهنام بانی در ۳ و۴ فروردین ماه و علیرضا طلیسچی در ۶ فروردین و اشوان در ۸ امید حاجیلی در ۱۰ فروردین ماه در شهر آمل به اجرای برنامه می پردازند.

جشنواره نوروزی محمودآباد

اجراهای جشنواره نوروزی محمود در دو سالن تالار اهورا و سالن اکسین این شهر برگزار می شود.

در ۴ فروردین ماه عباس رضا زاده و ۵ ام محمدرضا گلزار و ۶ فروردین حامد آهنگی در تالار اهورا به اجرای برنامه می پردازند. همچنین سالن اکسین نیز در ۴ فروردین ماه میزبان حامد همایون و ۶ ام فرزاد فرخ و ۷ ام امید حاجیلی و در ۸ فروردین ماه آرش و مسیح می شود.

جشنواره نوروزی رامسر

جشنواره نوروزی شهر رامسر در دو بخش کنسرت های موسیقی و همچنین جنگ های خنده برگزار می شود.

از تاریخ ۳ تا ۱۵ فروردین ماه هتل بزرگ رامسر میزبان جنگ خنده بازار و کنسرت خنده یوسف کرمی و در ۴ فروردین ماه در سالن تله کابین میزبان حامد آهنگی می شود.

همچنینی ۷ شب کنسرت موسیقی در  سالن تله کابین به روی صحنه می رود. در شامگاه ۵ و ۱۰ فروردین محسن ابراهیم زاده و در ۶ ام بهنام بانی و ۸ ام فرزاد فرزین و ۹ ام ماکان و ۱۴ امید حاجیلی و ۱۵ فروردین ماه علیرضا طلیسچی به اجرای برنامه می پردازند.

جشنواره نوروزی چالوس

شهر چالوس نیز در سالن سینما جهان نما میزبان ۳ شب اجرای کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش و هوروش بند می شود.

جشنواره نوروزی کلارآباد (متل قو)

کمپین ساحلی قو شهر کلارآباد طی ۵ شب میزبان اجرای موسیقی پاپ می شود

این جشنواره با اجرای فرزاد فرخ در شامگاه ۵ فروردین ماه اغاز می شود و به ترتیب محسن ابراهیم زاده و اشوان و ماکان بند و امید حاجیلی در این شهر به اجرای برنامه می پردازند. همچنین در ۱۰ فروردین علی یاسینی و ۱۴ فروردین آرش و مسیح به اجرای برنامه می پردازند.

جشنواره نوروزی بابلسر

شهر بابلسر طی ۴ شب در سالن میزبان میزبان اجرای احسان خواجه امیری واشوان و سینا درخشنده و در ۱۴ فروردین ماه در سالن عقیق میزبان اجرای گروه ماکان بند می شود.

جشنواره نوروزی نوشهر

جشنواره نوروزی نوشهر طی ۶ شب با اجرای علی یاسینی در ۴ ام فروردین و احسان خواجه امیری و رضا صادقی و حامد همایون و محمدرضا گلزار و علیرضا طلیسچی در سالن اورانوس برگزار می شود.

جشنواره نوروزی نور

سالن امام خمینی شهر نور در ۸، ۹ و ۱۰ فروردین ماه میزبان اجرای محسن ابراهیم زاده و آرش و مسیح و ماکان بند می شود.

گفتنی است غلاقه مندان میتوانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه اینترنتی ایران کنسرت و آراد کنسرت مراجعه نمایند.

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *